Braathens SAFE hadde bare 242 seter i 767en.
Hade gleden å reise med den mange ganger innenlands og på charter.
Et kjempe fly.
Braathens brukte uttrykket First class charter.
Det er den størse vingen,den som var i uniformslua og på uniformsjakka.
Er enknappehull skade.
Ellers ble en tilsvarende solg t på EBay for 1100 kr.,pluss porto.
Jeg skal nå ikke være så grådig.
Kjøpte den selv for 600 kr.
Bud ønskes
Det er vel å håpe det kommer en B767-205 i Braathens SAFE layout.Også B737-205,DC6B og Fokker Friendship også i Braathens SAFE Layout
IFG.Inflight går ca et år til en ny modell blir landsert,godkjennig av lisens og godkjenning ifra eieren av logo.
Det er bare å lese mer på Inflight 200
SAS bestilte 6 av Stratocruseren,motok ingen.
Hvorfor ville ikke SAS ha Stratocruseren?
SAS sine bestillinger ble overtatt av BOAC.
Den hadde sikkert vert vert flott i SAS farger
Da er flyhistorie nr 27 kjøpt og lest.
Det var meg ukjent att Fred Olsen ville fly Oslo Bergen og Oslo Nord Norge.
Fred Olsen var lenge den størse akjoner i Widerøe.
Mener Fred Olsen hadde 40%
SAS 20%
Braathens SAFE 19%
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.