Inflight200 SAS Braathens Boeing B 737-500 LN-BRO

Robin882

ScanFlyer Gold
Denne saken kommer snart! :D

67157.1.jpg

http://www.airparadigm.com/if200_73...ing=SAS+Braathens+Boeing&search_category_id=0

Alt med Braathens på får jo hjertet til å banke litt raskere. Ordren plassert hos EzToys.

Ser ut som Inflight begynner å begrense seg i opplaget, produseres kun 60 stk. Kan bli hard kamp om den modellen :)

Min er nå underveis fra EZTOYS, som i dag sier at modellen fortsatt er "in stock". Løp og kjøp !.

Da er det bekrefta 6 stk på vei nå, håper jeg får dem inn løpet av morra dagen! kommer til og legge ut for salg på finn.no eller om noen er interessert ta kontakt med morten@modelgates.com (sida mi er ikke i drift helt ennå. Må få på plass noen formaliteter, så selger kun via finn og ebay)

Har 14 turer i LN-BRO så denne er en må ha modell, og når man finner den tilsalgs i utlandet til en god pris så var det bare å slå til! :)

Min kom idag ifra Brummendal.
Virkelig ett smykke av en flymodell.
Flotte detaljer og meget flott.
Får håpe det blir en B767 i Braathens SAFE farger.

Min kom idag ifra Brummendal.
Virkelig ett smykke av en flymodell.
Flotte detaljer og meget flott.
Får håpe det blir en B767 i Braathens SAFE farger.

Er det noen indikasjoner på det?? Hadde jo bare vært helt konge!!

Beste hilsen Espen :-)

Det er vel å håpe det kommer en B767-205 i Braathens SAFE layout.Også B737-205,DC6B og Fokker Friendship også i Braathens SAFE Layout
IFG.Inflight går ca et år til en ny modell blir landsert,godkjennig av lisens og godkjenning ifra eieren av logo.
Det er bare å lese mer på Inflight 200

Back