ZRH

Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by sk931

Originally posted by FBU 4EVER

Nå har ikke jeg for vane å reise avsted for å "se på jobben",men hvis jeg har fri,så kan jeg dra inn til byen og spise ostefondue elle zürisches geschnätzeltes eller hvordan det nå enn staves.Også en god fendant-vin,selvsagt!:colgate:
Buchair har en meget stro forretning tæt på ZRH...Har alt i diverse Modeller osv osv osv

Hilsen
Ole

Mulig det,men ingen servering vel?
Nej det har de ikke, emn mon ikke der ligger et sted i nærheden med servering ??

Hilsen
ole

Hei Ole (Sk931)

Har du fått noen oversikt på hvor mange som kommer fra Norge, Sverige og Danmark på denne turen ??

Jan - er med.

Originally posted by ATC-flyradar

Hei Ole (Sk931)

Har du fått noen oversikt på hvor mange som kommer fra Norge, Sverige og Danmark på denne turen ??

Jan - er med.

Jeg har følgende på listen som er sikre

SK931
Leorim
Roxman
CK
ATC-flyradar
FBU4Ever ????måske/måske ikke
altså 5 so far...måske flere når vi kommer nærmere

Hilsen
Ole

Vi for håpe at alle de andre som har lyst til å være med på turen også melder seg på. Ser at noen undersøker om de er plass til ID billetter på turen, så vi for håpe at noen av "spotter`ne dukker opp.

La oss få en solfyldt dag og mange - mange gode opplevelser av mange ulike flytyper, selskaper osv.

Jan

Så er det klart at det skal feires en forsinket 75-års dag,min fars,og en 70-års dag,hans kones,den 12/6 i Risør,og da ryker den 13 for meg,uansett.Da blir det avreise til Italia 14/6 i stednfor.

det er bedre at folk som melder seg på , skriver inn her,
istedenfor alle som lager andre planer og lager denne listen lengre enn
som egentlig er nødvendig.
Skal du ikke være med, så ikke skriv her vel :colgate:

for de av dere som bruker FaceBook så er turen lagt inn som en event under Scanair-gruppen

Originally posted by LCH78

Originally posted by Leorim

Skal du ikke være med, så ikke skriv her vel :colgate:

enn oss som enda er i tenkeboksen da? :p

Selfølgelig skal få lov til skrive og melde seg på også. Vi ønsker flest mulig av oss kan være med på turen. Det er ikke lenge igjen til turen går ;)

Jan

ser ut som det blir dårlig med deltakelse fra Nord denne gangen.. Trenger hotell i Oslo/Gardermoen i tidsrommet 12-14 juni men alt er fullbooket :drunk:

Originally posted by Thomas

Lars Christian, har du snakket med Gardermoen B/B?

http://www.gardermoenbb.no/default.asp

Har sjekka dem og Gardermoen Gjestegård og begge va fulle :(

Försöker ochså komma men mitt i veckan kan bli svårare.
Har ett möte den dagen men kan kanske flytta på den!

Skulle landa 09:40 och tillbaka 19:10 om AY så vill och chefen säger OK(Både hemma och på jobbet).

hmm, ser ut til at direkteflighten er full, men jeg er bekreftet på SK1461/SK601 via CPH. Er ventelistet på SK842 direkte til OSL, men jeg får se om jeg heller endrer til en flight via CPH...

Originally posted by CK

hmm, ser ut til at direkteflighten er full, men jeg er bekreftet på SK1461/SK601 via CPH. Er ventelistet på SK842 direkte til OSL, men jeg får se om jeg heller endrer til en flight via CPH...

Er du med Christian ??

Jan

Originally posted by Thomas

RJ'en fra OSL busses, hvis det var det du lurte på. Fra 60 gatene til 180 el 170 serien.

vet at den busses, ja, men bare lurte på hvilken gate/stand den pleier å parkeres ?

Jeg så nettopp tråden og så sa det klikk her. Jeg lander i ZRH om morgenen fra SQ med en 77W, om noen vil ta bilder av meg. Jeg forsvinner videre med SK til CPH i 12-tiden om noen vil møtes. :)

-A

Back