ZRH

Originally posted by ph-ndr

Jeg så nettopp tråden og så sa det klikk her. Jeg lander i ZRH om morgenen fra SQ med en 77W, om noen vil ta bilder av meg. Jeg forsvinner videre med SK til CPH i 12-tiden om noen vil møtes. :)

-A
Kunne nok være hyggligt,,,,,nogle er nok på terrassen
Hilsen
Ole

En uke igjen til vår felles reise, noen nye som som har bestilt billett og blir med ??

CK vår sjef - fikk du ID billttet ?? og er med ??

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

En uke igjen til vår felles reise, noen nye som som har bestilt billett og blir med ??

CK vår sjef - fikk du ID billttet ?? og er med ??

Jan
Ja CK er med
Hilsen
Ole

jeg er confirmed på direktekjærra ned, og via CPH på vei hjem

Vejr prognose fra DMI i DK for ZRH=Zurich 13juni

http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr_europa.htm?city=130041102&name=Zürich

Husk kasket og solcremen !!

EVT en PM til mig om du ønsker special seating OSL-ZRH eller CPH-ZRH
Senest 12.juni kl 1930lt !!!!!!!!

Hilsen
Ole

Originally posted by Roxman

blir herlig^_^ ^_^

slik så det ut hos VG;)
Hos os er temp lige nu +28 grader ude og +37 indendøre...
Søndag i AALBORG blive det rundflyvning med A319...vejret blive godt, bliver en
stor oplevelse...Rundflyvningen er 45 minutter til 1 time

Hilsen
Ole

Snakket med to spottere fra ZRH på vollen på OSL i dag, og etter det jeg hørte kommer dere til og få det fint!!!
Men fikk ett par tips til dere.. Vet ikke hva dere vet og ZRH fra før så jeg spurte og gravde litt... Fikk nå hvertfall vite det at terassen/platåeet var best og bruke tidlig på dagen med tanke på lys.. Ettermiddagen og slikt var visst beste plassen uta ved approach, noe som man må ta busss til.. Buss 751 mente jeg de sa.. Også av ved en kirke med betongspir, og derfra ver det visst ikke så lang og gå...

Hvis alt dette er info dere som skal dra sitter på fra før, får jeg bare beklage, men når jeg først traff to svetsere med hjemmeflyplass der på vollen på OSL av alle steder tenkte jeg at jeg skulle høre litt just in case... :rolleyes:

Fan...jag tänkte åka med också men nu blev jag sjuk på Lördag.
Hoppas jag mår bättre på Ons.
Måste komma till kontoret för att boka mig på AY och ta ut biljetterna på Tis kväll om jag skall med.
Skulle kanske då vara där:
AY 861 J8 C8 D8 I7 R6 U3 Y9 /HEL 2 ZRH 0755 0940 E0/320 IR 2:45

tillbaka med:
AY 864 J9 C9 D8 I6 R4 U1 Y9 /ZRH HEL 2 1910 2250 E0/319 IR 2:40

Vi får se!

Originally posted by CK

Lunch her??
http://www.runway34.ch
Måske nok....hvis det er dårligt vejr, altså regn, foretrækker jeg at blive i ZRH A/P..
----
Hilsen
Ole

Som nevnt over i tråden så skulle jeg vært inbound der i morgen, men jeg ligger syk i sengen hjemme, så jeg holder meg her og kommer ikke fra Singa... :)

-A

jeg har en liste i Excel over ankomster og avganger på ZRH i morgen.
Send meg en mail på chk-snabelA-gonow-dott-no så sender jeg den på mail

Hei, nå må noen på banen -jeg har med meg min Maycom AR 108 - for å lytte på TWR og eller TMA frekvensen.

Hva er TMA frekvensen for vår runway og hva er TWR frekvens for vår rullebane ???

Er det noen som har fligthplan for denne ruten også ???

Jan som ønsker seg selv en god tur.

Tower
118.1

Ground
121.850 (North) 121.750 (South)

Clearance
121.800

Approach
118.000 (West)
120.750 (North/East)
119.700

Departure