Hmm... Dagen muttern kommer bortover fra Norge. Tipper hun blir lite happy dersom unge lovende sitter og drikker IPA i en campingstol med Hr. DC8...
Ta henne med! Luftfartshistorie er luftfartshistorie. Shopping kan dere ta på veien hjem etterpå

Hmm... Dagen muttern kommer bortover fra Norge. Tipper hun blir lite happy dersom unge lovende sitter og drikker IPA i en campingstol med Hr. DC8...
Ta henne med! Luftfartshistorie er luftfartshistorie. Shopping kan dere ta på veien hjem etterpå![]()
According to a person close to the jet program, Boeing has set a new target date of Friday, Dec. 18, for the initial flight — four days earlier than its previous plan.
no one knows when it will fly. I've heard the 18th and the 22nd and the 28th. stand by
Og i fra de sikreste kildene jeg kjenner i Seattle sier man nå den 18. som en tilnærmet bekreftet dato... Det var som fanken.... Ba pent om de kunne ekskludere 16-21 siden jeg er på ferie, da lo man godt omtrent like mye som jeg ler når jeg leser at folk synes at man burde organisere politieskorte til spottere når Obama lander på OSL
Ting kan gå fortere enn du aner. ZA001 skal ha blitt deicet for ikke lenge siden, skal ikke se bort ifra at taxi-testing er igang igjen om ikke lenge.a source familiar with the program said Sunday.
Tror han sourcen skal gå seg en runde eller 2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.