Josh Cahill har virkelig truffet et sårt punkt hos Qatar - personlig holder jeg meg langt unna dette selskapet. https://youtu.be/UI-qYSDgg38?si=TTMFoN3U7hoMxaOG
Josh Cahill har virkelig truffet et sårt punkt hos Qatar - personlig holder jeg meg langt unna dette selskapet. https://youtu.be/UI-qYSDgg38?si=TTMFoN3U7hoMxaOG
Tittet innom Instagramkontoen deres.
Folk er innom og kommenterer #unbanjoshcahill, og enten har alle klart å bomme på en tast eller to, eller så har noen vært inne og redigert alle kommentarene.
Aldri hørt om fyren før, og etter en titt på videoene hans så tenker jeg at det blir ikke å se mer av han, snakk om drama queen full av negativitet. At service har gått nedover stort sett hos alle verdens flyselskaper post-covid er ikke akkurat "shocking". Men hva gjør man ikke for at folk skal klikke på vidoene sine..
På den andre siden, veldig svak PR håndtering av QR og hva gjelder arbeidsforhold så fortjener det vel sin egen tråd for der er det mye å ta av.
Rimelig sikker på at det er det sistnevnte [emoji6]
Helt enig, det QR gjør får de ta på sin egen kappe.
Men som du sier, Josh Cahill mangler for det første en virkelighetsforståelse av hvordan ting fungerer, og bruker store ord for å få folk til å se videoene hans på YouTube. Han begynner med årene å nærme seg NonStopDan som er helt på bærtur når det kommer til arroganse og ignoranse - det et VIP-fly for en sultan er godt nok.
Neida, følger Josh Cahill selv pga alle de spennede flyvningen han dekker, men holder på å gå på veggen ganske mange ganger.
Qatar fortjener kritikk for mye, men spørsmålet er vel om en PR-kåt sytepave av en såkalt "influensa-fyr", er den som bør stå for den?
Hvis Josh Cahill er så dårlig, hvilken Flyfluenser er da den beste? Sam Chui? Som melder fra til flyselskapets PR avdeling 1 mnd før han reiser, så flyet er polert fra topp til tå og alle ombord står klare til å rævsleike han?? Nonstop Dan? Etter å ha sett en del flyselskap anmeldelser på Youtube i det siste, erfarer jeg at et selskap får god anmeldelse av den ene og dårlig av den andre. Jeg konkluderer med at jeg ikke skal ta det så veldig bokstavelig. Etter jeg hadde sett Josh's anmeldelse av Super Air Jet er jeg glad jeg alt hadde valgte det bort, til fordel for Batik Air. Selv synes jeg Josh Cahill og Noel Philips er de beste av de "store", men mest av alt er jeg interessert i anmeldelser av flyselskap jeg skal reise med eller vurderer å reise med, helst på strekninger jeg skal reise.
Hvis Josh Cahill er så dårlig, hvilken Flyfluenser er da den beste? Sam Chui? Som melder fra til flyselskapets PR avdeling 1 mnd før han reiser, så flyet er polert fra topp til tå og alle ombord står klare til å rævsleike han?? Nonstop Dan? Etter å ha sett en del flyselskap anmeldelser på Youtube i det siste, erfarer jeg at et selskap får god anmeldelse av den ene og dårlig av den andre. Jeg konkluderer med at jeg ikke skal ta det så veldig bokstavelig. Etter jeg hadde sett Josh's anmeldelse av Super Air Jet er jeg glad jeg alt hadde valgte det bort, til fordel for Batik Air. Selv synes jeg Josh Cahill og Noel Philips er de beste av de "store", men mest av alt er jeg interessert i anmeldelser av flyselskap jeg skal reise med eller vurderer å reise med, helst på strekninger jeg skal reise.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.