Yehaa første bilde Airliners

Re: Yehaa første bilde Airliners

En mail som starter med ;"We have accepted the following photo(s)..." gjør godt for sjelen :p
Grattis med første bilde!
Antar det kommer flere etter hvert :D

En mail som starter med ;"We have accepted the following photo(s)..." gjør godt for sjelen :p
Grattis med første bilde!
Antar det kommer flere etter hvert :D

Ja må innrømme at jeg fikk ett sjokk, jeg sendte inn 4 bilder og de 3 av dem fikk jeg rask svar på, den siste stod fortsatt til screening og hadde ikke trodde ikke at den skulle komme med, men det gjorde den :)
nu har jeg sendt inn til Jetphotos også, så får vi se om de liker mine bilder

:D

MVH Torben

Gratulerer, det er det først bildet som er bøygen.
Nå raser det vel bare inn når du har funnet koden :D
Stå på, flott bilde

Gratulerer. Da kom du i mål før meg. Utrolig artig å tenke på første gang jeg traff deg på vollen når du klønet med kamera og hadde den kun på auto. Det er ikke så lenge siden så du har sannelig fått det til på kort tid.

Gratulerer. Da kom du i mål før meg. Utrolig artig å tenke på første gang jeg traff deg på vollen når du klønet med kamera og hadde den kun på auto. Det er ikke så lenge siden så du har sannelig fått det til på kort tid.

helt enig er vel 4 måneder siden eller noe sånt, da vi møtes på vollen første gang, ja har brukt mange timer og mange "øve" fotos for at bli bedre, har lest gilera sine sticky's her på forumet flere gange, manualen til kameraet ble nærmest en bibel :D, har brukt nettet til at studere andre sine bilder, sjekket EXIF data i andre sine bilder, for at se hvilke innstillinger de har brukt, har tatt mange bilder som var elendige og har slettet dem igjen, men har også fått en del gode bilder, men ett gammelt ordspråk sier vel at øvelse gjør en til mester ? ikke at jeg er en mester, men at bruke tiden på at jobbe med innstillinger og se hva som skjer når man trykker på en eller annen knapp, har givet resusltater i dette tillfelle, jeg har nu fått inn to reklame/sponsor foto oppdrag begge innenfor aviation, så all den tid jeg har brukt ser ut til at komme tilbake, har allerede nu flere reklame foto oppdrag, for andre bedrifter.
Så ja allt er gått veldig fort :)

Ses vi den 14-15 ?? :)

MVH Torben :fly

HAHA idag fikk jeg en mail fra ett spotter team, som gjerne vill ha meg med i teamet, etter å ha set mitt bilde på airliners har andre prøvet at få den samme mail, det er ett spotterteam i Uzbekistan, som har kontaktet meg, vet ikke om de er til at stole på :)

Gratulerer Torben! Du har hatt en bratt stigning siden første bildeposten din her. Detta fortjente du! ;)

Gratulerer Torben! Du har hatt en bratt stigning siden første bildeposten din her. Detta fortjente du! ;)

Takker for de fine ord, ja skal være ærlig jeg trodde aldri jeg skulle komme inn på airliners, men har også brukt mange timer på at få alt dette til, så syns det er greit jeg kom inn nu :colgate:

Gratulerer så mye!:)

Men jeg vil allikevel påstå at det finnes veldig mye bra bilder der ute som ikke nødvendigvis er "Airliners"-godkjent...

Gratulerer så mye!:)

Men jeg vil allikevel påstå at det finnes veldig mye bra bilder der ute som ikke nødvendigvis er "Airliners"-godkjent...

Jeg er helt enig med deg, der finnes mange bilder her på forumet som er i veldig bra kvalitet, men er jo litt morsomt at komme inn der, ligesom ett bevis på att man har fått til noe, litt sånt konkurense med seg selv, om at komme med, de har jo strenge krav, men mange her levere fine bilder, og mener at mange av dem kunne ha vært med på airliners :)

Jeg er helt enig med deg, der finnes mange bilder her på forumet som er i veldig bra kvalitet, men er jo litt morsomt at komme inn der, ligesom ett bevis på att man har fått til noe, litt sånt konkurense med seg selv, om at komme med, de har jo strenge krav, men mange her levere fine bilder, og mener at mange av dem kunne ha vært med på airliners :)

Helt enig, det blir en litt casual konkurranse mellom seg selv og Airliner's fotopanel. Ganske moro i grunn, og det er nok derfor gleden er "stor" når man først kommer gjennom ja :p

Back