Noe av det beste med de nye sidene må jo være at de har sluttet med å oppgi lite brukervennlige priser uten diverse avgifter.
Det jeg syntes var merkelig med innføringen av de nye sidene var at jeg fikk en e-post (for øvrig fryktelig stygg og uten æøå, men det spiller jo mindre rolle) med nytt brukernavn og passord. Men dette nye brukernavnet fungerer ikke i det hele tatt. Det gjør derimot det gamle brukernavnet mitt (med gammelt passord), og til og med kortdetaljer er tatt vare på. Var det ikke meningen at det gamle brukernavnet skulle tas ut av bruk?
Men jeg klager på ingen måte. Den opprinnelige brukernavnet er jo vesentlig bedre enn det nye. Kan ikke skjønne og begripe at de kunne klare å finne på et så krøkkete og ubrukelig brukernavn som det som var oppgitt i mailen... Noen bokstaver fra fornavn, noen tilfeldige bokstaver fra etternavn og et eller annet tall er jo ikke veldig enkelt og greit å huske.
Er det forresten andre som har observert at Flex-billettene plutselig blei vesentlig dyrere mellom Trondheim og Stavanger, eller er det bare jeg som husker fullstendig feil?