• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

www.plane-spotter.net

Status
Not open for further replies.
Replying to Topic 'www.plane-spotter.net'

til D.Y .. Kan du ikke begynne å skrive istedenfor å bare sette inn på nytt det jeg har skrevet.

Til Viking mann............ jeg har ingen ambisjoner om å bli større eller bedre enn www.plane-spotter.com.

jeg forstår nå at jeg tok vist feil domene......

Dette er ikke stedet du kan forvente å få positiv omtale for starten på en webside. Jeg foreslår du bare fortsetter det gode arbeidet uten å tenke på de tilbakemeldinger du får her. Stå på!

Det er mange sterke personligheter med sine respektive intimsfærer her på forumet, du har helt klart beveget deg for tett innpå minst én av disse plane-spotter. Måtte hell & lykke være med deg!

OK .. ytterligere debatt kan tas privat ..... men den som registrerer SEAspotter.net skal faa med meg aa gjoere!!! :D

Som du vil se "plane-spotter" så kjente jeg ikke noe særlig til den andre internettsiden. Har ikke tenkt å skape konflikter, men da du svarte slik du gjorde så gikk det en "jævel" i meg. Har kødda med deg hele tiden. Skrev bare at ved å velge et slikt navn/adr så legger man jo litt opp til at det KAN bli konflikt. Og for å forsikre deg og alle andre her, ingen som har tråkket meg på tærne.

Ber om unnskyldning "plane spotter"!?

Status
Not open for further replies.
Back