• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

www.plane-spotter.net

Status
Not open for further replies.
Replying to Topic 'www.plane-spotter.net'

Heldigvis er det innholdet som teller, ikke et bare kopiere et kjent fornavn :naughty:

Og hos storebror er det nyheter på rekke og rad - en hel serie av rapporter fra Japan (Narita og Haneda) er klar i slutten av måneden - her er noen få smakebiter fra Narita

NRTTITLE.jpg

JL743SCNRT.jpg

NH744SCNRT.jpg

Nja ja... Greit nok at det ikke holder å bare kopiere et navn, men jeg synest uansett at det er gøy med slike hjemmesnekra sider! Lykke til videre!:)

Burde man ikke klare å finne et annet navn...

Heldigvis er det ingen som har copyright på uttrykket "plane-spotter". Lykke til videre med websidene!

når kommer scanair.se?

Jeg forstår ikke at folk er pist for at jeg har www.plane-spotter.net.
dette burde da ikke være noe å bli sur for...

Det er en hjemmeside som ikke kan måle seg med www.plane-spotter.com unasett.
+++++ det er ikke akkurat den første siden som har samme navn bare i net og com

jeg valgte plane-spotter.net for det det er ett utrolig "catchy" navn , og det er heller ingen ufordel at det er en annen side som heter nesten det samme..

hilsen webmaster www.plane-spotter.net

Originally posted by KAB

Heldigvis er det ingen som har copyright på uttrykket "plane-spotter". Lykke til videre med websidene!

Enig med KAB.

Ikke bry deg om hva noen her synes om addresen, lykke til med websidene. Må da tåle litt. Finnes da flightsim.no og .com feks ++ ;)

Mulig jeg avslører min uvitenhet. Hvilken adresse likner denne på?? Hva andre sider er "plane-spotter"?

OK - det var likt med "originalen", men som en skrev....plane-spotter er ikke copyrighted så.....

..men her ligger det an til en mulig konflikt.

jeg syntes ikke dere som ikke eier www.plane-spotter.com skal prøve å lage en konflikt her....

Det er greit så lenge Webmasteren på www.plane-spotter.com snakker for seg selv og hans domene. men ikke ellers:spin:

Originally posted by plane-spotter

jeg syntes ikke dere som ikke eier www.plane-spotter.com skal prøve å lage en konflikt her....

Det er greit så lenge Webmasteren på www.plane-spotter.com snakker for seg selv og hans domene. men ikke ellers:spin:

?
Ehhhh.....leser jeg rett:wow:

en annen ting ........

plane-spotter er ikke akkurat nytt ........ det er jo en felles betegning for en hobby...
jetphotos.net skriver om definisjonen av en plane-spotter akkurat som www.plane-spotter.com gjør det:wow:

Plane spotting er ikke noe nytt fenomen nei.......

bare henviser til kommentaren min for et par minutter siden her.....

det blir for dumt å bare si "leser jeg rett"..............
Hvis du er så bedrevitende og overlegen så kan du vel greie å pisse på meg med å si poengene dine , og ikke bare regne med at folk forstår hva du mener er dumt . du er kanskje redd for å skrive en feil som jeg kan disse deg på.

Fantasiløst, og uten ambisjoner om å bli større/bedre enn The plane-spotter.....

For meg vil det alltid kun være en plane-spotter ..

Originally posted by plane-spotter

det blir for dumt å bare si "leser jeg rett"..............
Hvis du er så bedrevitende og overlegen så kan du vel greie å pisse på meg med å si poengene dine , og ikke bare regne med at folk forstår hva du mener er dumt . du er kanskje redd for å skrive en feil som jeg kan disse deg på.

piss.......

Status
Not open for further replies.
Back