www.flynytt.net

Jumper G5

ScanFlyer Gold
Heisann!

Som alle vet har Flynytt fått ny redaktør, men mer ukjent er det kanskje at Arnfinn Christensen er en meget habil journalist med bakgrunn bl a fra forskning.no og P2 Verdt å vite. Han har laget nye websider for Flynytt, og disse finner du på www.flynytt.net (ikke .no). Her skriver han blogg, og har utvidede reportasjer fra reiser i øst og vest, som supplement til det trykte stoffet.

Dette er et kjempeløft for bladet, og en stor "gain" for flyinteresserte i øst og vest.

Norsk luftfart er i år 100 år, og i den anledning ser Arnfinn både fremover og bakover, og hans artikkel om en tenkt GA-tur fra Hamar i den trykte utgaven av inneværende Flynytt anbefales på det sterkeste! La tankene fly, du også - hvor er luftfarten om 100 år, og tenk bare hvor langt vi er kommet de siste 100 årene, samtidig som fremtidsvisjonene fra 1960- og 1970-tallet ikke viste seg å bli slik mange hadde trodd.

Happy reading & surfing!

RoL (-:

Jeg er meget fornøyd med "nye" Flynytt! Veldig mange gode og intressante artikler som inneholder det meste innenfor luftfarten. Alt fra GA til 737. :)

Artig artikkel i siste utgave fra livet i cockpit, med bilder fra Jumper G5 om jeg ikke er veldig på jordet? :)

Hjertens enig her. Flynytt har vært veldig, veldig bra de siste 10 årene og Arnfinn tar dette fint videre. Særlig gøy med flyhistorie, artikkelen om Tiger Moth LN-BDM var flott og med morsomme, historiske bilder!

HelgeS

Last edited:
Bra med de nye wedsidene til Flynytt.
Bladet har virkelig utviklet seg i positiv retning i de siste årene , men det har vel Jumper G5 en finger med i spillet for antar jeg.

Back