Winterwonderland!

Thomas

ScanFlyer Rusty
Det har falt en halvmeter snø sørpå - landskapet blir veldig mye flottere enn ellers..

Winter_1.jpg

Winter_2.jpg

Begge er tatt fra terrasen, ett sydover og ett mot naboen. Samme innstillinger brukt:

Canon D60, ISO 100, "15sec, blender 11

Replying to Topic 'Winterwonderland!'

Her har vi fått skarve 10 cm...men det er pent likevel, ligger på trær og busker, får en i julestemning.

Vakkert... Det er flott med den første sneen og den som ligger til rett over jul... Men så kan den forsvinne ganske raskt på lavlandet.

En enkel Canon IXUS er ikke det aller beste til å ta bilder sent på natta men jeg får vel komme med et bidrag også. Det er tros alt ikke så ofte en KLM F70 gjør en engine run på Bravo Nord på OSL.
Bildet er tatt natt til lørdag kl 01:26

PH-KZR.jpg

Og for dem som ikke vet hvor Thomas bor....sånn ca i Norge er bildene hans tatt? "Location = nær en flyplass"

Originally posted by DY

Og for dem som ikke vet hvor Thomas bor....sånn ca i Norge er bildene hans tatt? "Location = nær en flyplass"

Kanskje noen husker OSL Inside??

:)

Flott bilde av F70`n også... Mye blir penere i sne!

Fint å se at vinteren er kommet noen steder...for her har den glimret med sitt fravær.

Går fortsatt og venter på litt snø eller is så jeg kan få testet de nye piggdekkene til sykkelen min jeg, men virker som jeg må belage meg på å vente en stund til...

Back