WIFI i DXB, Emirates-Terminal.

(Min erfaring for noen år siden i Dubai var at båndbredde var dårlig)

Båndbredden er elendig, både i terminalen og i EK-loungen. Jeg greide ikke en gang å laste ned mailen min, og surfing var bare å glemme. Dette er vel et år siden.

Jeg oppfatter hastigheten som god paa DXB - saapass at Viber fungerte bra, og det forstaar jeg krever sin baandbredde (til det ble sperret).

Noen sider og type nedlasting kan bli litt tregt da de har en litt mer kall det aapenlys sensur her nede ;)

Jeg regner med at "gratis" WiFi gjelder kun for de med DU eller Etisalat abonnement (som paa alle maller osv.) og det hjelper fint lite, samt at de er jo behovet litt borte.

Ikke hatt mye problemer med at wifi var fryktelig tregt der, ikke det voldsomt store, men ble ikke plaget av tregheten.

Jeg oppfatter hastigheten som god paa DXB - saapass at Viber fungerte bra, og det forstaar jeg krever sin baandbredde (til det ble sperret).

Godt å høre at båndbredden er utvidet. På flere mellomlandinger i fjor hadde jeg store problemer med å gjøre noe som helst nyttig på nettet, og det var et absolutt behov for utvidelse.

Back