Inn til sentrum er det vel ikke så stor forskjell fra SEN og STN? Litt avhengig av hvor man skal?
Men at den øker til daglig tyder vel på den går brukbart?
Southend tar en del lengre tid enn Stansted i praksis. Nå er ikke Stansted min favoritt, men Southend er definitivt et steg ned på listen med mindre man skal ganske langt øst (og ikke nordøst) i London
Man må huske at med toget fra STN kan man bytte på Tottenham Hale inn mot undergrunnssystemet. Det tar 34 minutter til Tott Hale. Fra Tott Hale tar det igjen 15 min til f.eks. Oxford Circus.
Sammenligner man det med SEN tar det 54 minutter med en stoppende tjeneste til Liverpool Street og så 10 minutter til Oxford Circus med undergrunnen.
Det er heller ingen busslinjer inn mot London å snakke om, i motsetning til Stansted som har ekspressbusser til de fleste deler av byen til en billig penge.
Ser påen måte hvorfor WF gjør dette med en rute fra KRS siden det reduserer kostnadene og fordelen med å fly direkte sikkert er større en ulempen med SEN, men det er definitivt en nedgradering.
(Forøvrig, med Dash/E2 hadde vel egentlig LCY vært ideell, og WF-piloter har vel STOL-trening, men mulig totalkostnadene er for store?)
Ok la meg omformulere:Ingen grunn til det så lenge vi får bruke Heathrow.
Ok la meg omformulere:
Ser ikke ut som om KRS-LON kommer tilbake?
Hva er sannsynligheten for at Widerøe får beholde slots på Heathrow? Er disse midlertidig lånte, eller tildelte?
Jeg regner med at denne er avsluttet ifølge Agderposten. (Kan ikke sjekke)
Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
Hvis du refererer til nylig artikkel i Agderposten/FVN gjelder det sommerrutene til Bodø og Evenes, WF legger skylden på kapasitet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.