Det er nå ikke mer enn 3 og et halvt år siden sist det var direktefly fra BGO til LHR :colgate:Fantastiske nyheter! LHR er grunnen til min flyinteresse (flydd mye SVG-LHR i studietiden) og jeg gleder meg til å endelig kun fly BGO-LHR nå som jeg bor i førstnevnte [emoji2]
Det er nå ikke mer enn 3 og et halvt år siden sist det var direktefly fra BGO til LHR :colgate:
Var det med SAS eller British Airways?
BA, de "arvet" ruter til BGO og SVG fra British Midland. BA har dog floeyet til begge tidligere ogsaa.
Ohhh fair enough, var SAS egentlig selv fløjet BGO-LHR? og hvad var rutenummer?
London er kjernemarkedet og eventuelle transfer er bare smør på brødskiva. Ikke les for mye inn i dette.
Mistenker at dersom WF etterhvert må forlate LHR, vil Gatwick være mer enn lykkelige for å overta. De er om mulig rammet enda hardere enn Heathrow og vil nok ha ledige slots i lang tid.
Widerøe setter inn flytypen Embraer E2–190, som er et mellomstort regionaljetfly som Widerøe foreløpig har tre stykker av i flåten. Widerøe har under coronapandemien benyttet sjansen til å bygge flyene noe om.
Det betyr blant annet at den opprinnelige kapasiteten på 114 seter er redusert til 110, som gir bedre benplass (pitch) på flere av setene.
Det er vel kun den fremste halvdelen av flyet som har fått litt bedre benplass, hvis jeg forstå det riktig
Ohhh fair enough, var SAS egentlig selv fløjet BGO-LHR? og hvad var rutenummer?
Går du langt nok tilbake fløy SAS BGO-SVG-LHR i mange år på rutenummer SK515/516.
Vil EBG+ få loungetilgang på LHR på WF-flighter?
515/516 var morgenavgangen. Det var også ettermiddagsavgang med 519/520, også den via SVG.
Da var de i gang. Ser de i går også fikk vannsalut ved avgang BGO. Såvidt jeg ser er det også codeshare med Finnair på ruten
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.