Re: Widerøe med Alicante og Vagar fra BGO
FAE er kjent for tåke/lavt skydekke, så ikke uvanlig at Atlantic Airways f.eks på CPH-FAE diverter til BGO for refueling for de ev. prøver seg på nytt.
Nå er det jo sånn at i det ene øyeblikket kan det være en liten åpning i skydekket slik at man akkurat er «innafor» og kan lande, mens flyet som er 2min bak ikke klarer å lande.
Er det noen som vet hvorfor Widerøes BGO-FAE-BGO ble cansellert i dag. Vi har spurt Widerøe men har fått ett noe kryptisk svar. Skydekket var laft på Vegar i dag,men burde vært ok å lande.
Både Atlantic og SAS har landet. I fall det er værforholdene så betyr vel det at er ikke har samme utstyret som sas og Atlantic til å lande i dårlig sikt
FAE er kjent for tåke/lavt skydekke, så ikke uvanlig at Atlantic Airways f.eks på CPH-FAE diverter til BGO for refueling for de ev. prøver seg på nytt.
Nå er det jo sånn at i det ene øyeblikket kan det være en liten åpning i skydekket slik at man akkurat er «innafor» og kan lande, mens flyet som er 2min bak ikke klarer å lande.