• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Widerøe på radar´n... Bildebevis...

LTH

ScanFlyer Gold
Medlem
Widerøe på radar´n... Bildebevis...

Så nettopp at Widerøe dukket opp på radaren. Hva har skjedd? Dette er vel ikke vanlig eller hva?

Wideoe-radar.jpg

Re: Widerøe på radar´n... Bildebevis...

Litt ut av kurs den der WF935 da.. Siden WF935 egentlig går Honningsvåg - Hammerfest - Tromsø :)

Nei LTH, det er ikke vanlig. Det har jeg ikke sett før. Vi får bare vente og se om flere maskiner dukker opp :)

Men LN-WIT er vel en ny -100 maskin, hos WF altså, er den ikke?

Og da har den kanskje en annen type transponder enn de andre -100ene WF har, noe som gjør at den dukker opp på radaren?

LN-WIT har da flydd som helhvit i WF en god stund, i hvert fall i flere år. Jeg har tatt den mange ganger rundt i Nord-Norge.

Ok, my bad...

Men har ikke WF "nettopp" fått seg en ny -100? Reg?

Men hva har skjedd med LN-WIT som gjør at den vises?

Men hva har skjedd med LN-WIT som gjør at den vises?

Jeg løfter denne tråden i håp om å få et endelig svar på dette. Er det det er installert en ny type transponder?

hva som har skjedd veit jeg ikke, men med mindre man har flytta Hammerfest og Tromsø lengere sørover (LN-WIT fløy mellom Tromsø og Hammerfest den aktuelle dagen på bildet først i tråden) så er det vel muligens en liten bug ute å går en plass :)

Back