Widerøe overtar handling i Båtsfjord

Re: Widerøe overtar handling i Båtsfjord

VG er jo VG og bekrefter vel de fleste fordommer mot avisen hver gang man leser den. Der utropes Bakke-Jensen til både flyplasseier og flyplassjef, noe som ikke stemmer. Det er Avinor som eier lufthavnen og lufthavnsjefen er Eirik Pedersen som har hatt stillingen siden 2016.

Kanskje OT:
Jeg har vært en tur i Båtsfjord, for tre år siden.
Er stillingen som lufthavnsjef for Båtsfjord Lufthavn en heltid/100%-stilling? Hva innebærer denne stillingen i så fall? Hva gjør en lufthavnsjef for Båtsfjord?

Kanskje OT:
Er stillingen som lufthavnsjef for Båtsfjord Lufthavn en heltid/100%-stilling? Hva innebærer denne stillingen i så fall? Hva gjør en lufthavnsjef for Båtsfjord?
Antakelig det samme som lufthavnsjefen på Rygge, går rundt å pusser støv....

Du skal heller ikke underestimere tidsbruken på å mate Avinor-systemet med rapporter og data....;)

Kanskje OT:

Sannsynligvis litt det samme som en daglig leder i en bedrift med 5-10-20 ansatte gjør.

Vedkommende er ansvarlig for at lufthavnen er utformet og driftes/opereres i samsvar med internasjonale og nasjonale krav og forskrifter, samt Avinors interne krav. I tillegg inneha budsjettansvar, arbeidsgiveransvar osv.

Espen

Back