wideroe.no imponerer igjen!

wf145

at your service!
Bestilte akkurat ein bilett med widerøe, og la diverre inn feil kredittkortnummer. Fekk sms med WIAS om at kortet var feil, og samtidig ein direktelink til ei side der eg kunne ordne dette sjølv, uten å måtte gå via kundeservice, bookinga eller nokon kundekonsulent. Artigt funksjon, og igjen viser WIAS at dei er innovative! :)

well done Farmer!
 
Bestilte akkurat ein bilett med widerøe, og la diverre inn feil kredittkortnummer. Fekk sms med WIAS om at kortet var feil, og samtidig ein direktelink til ei side der eg kunne ordne dette sjølv, uten å måtte gå via kundeservice, bookinga eller nokon kundekonsulent. Artigt funksjon, og igjen viser WIAS at dei er innovative! :)

well done Farmer!

Super service...

Man kan jo stadig håbe at storebror SAS lærer bare en lille smule af WIAS når det gælder IT... Ikke at jeg har store forhåbningerne om det, men mirakler sker jo ;)
 
Ja det er utrolig at ikke kompetansen kan utnyttes bedre innad i selskapene. De hadde ikke trengt å bytte ut IT i SAS, men kurset dem grundig...
 
Back
Top