E ENHD Newcomer 16 Feb 2014 #1 Jeg får ikke opp hvilket individ jeg skal fly SK311 og SK344 med i morgen. Ser ut som det er noe galt med siden. Er det noen som vet hvilket fly? ENHD Last edited: 17 Feb 2014
Jeg får ikke opp hvilket individ jeg skal fly SK311 og SK344 med i morgen. Ser ut som det er noe galt med siden. Er det noen som vet hvilket fly? ENHD
Star Flyer Star Alliance only. 16 Feb 2014 #2 ENHD said: Ser ut som det er noe galt med siden. ENHD Click to expand... Enig. WF.no har ikke fungert på kjempelenge!!
ENHD said: Ser ut som det er noe galt med siden. ENHD Click to expand... Enig. WF.no har ikke fungert på kjempelenge!!
E ENHD Newcomer 16 Feb 2014 #3 Star Flyer said: Enig. WF.no har ikke fungert på kjempelenge!! Click to expand... Ok, såpass. Fungerte sist jeg reiste i januar. Fortsatt interessert hvis noe har andre kilder. ENHD
Star Flyer said: Enig. WF.no har ikke fungert på kjempelenge!! Click to expand... Ok, såpass. Fungerte sist jeg reiste i januar. Fortsatt interessert hvis noe har andre kilder. ENHD
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 16 Feb 2014 #4 Star Flyer said: Enig. WF.no har ikke fungert på kjempelenge!! Click to expand... Jo, "I dag" funker, men ikke "I morgen" og "I går".
Star Flyer said: Enig. WF.no har ikke fungert på kjempelenge!! Click to expand... Jo, "I dag" funker, men ikke "I morgen" og "I går".
Star Flyer Star Alliance only. 16 Feb 2014 #5 Hickok said: Jo, "I dag" funker, men ikke "I morgen" og "I går". Click to expand... Ja, nettopp.