Widerøe med nye ruter fra Bergen

Re: Widerøe med nye ruter fra Bergen

Outbound connections DUB/LPL til BGO så har vi AES/SVG/TRF/OSL/MOL/KRS, så både øst-, vest-, og sørlendinger kan fint komme seg hjem etter en fotballtur til LPL eller en pubtur til Dublin :) Samtlige outbounds går kl 23:00 fra BGO.

Ser ut som nightstoppen på OSL med WF29 og WF20, som går sent på kvelden fra BGO nå stort sett går med -300

Og i morgen ser det ut som det ligger inne en ekstraflight OSL-BGO med Q400 (WF4200/1)

Etter litt tilfeldige søk på wf.no så virker som at det blir mye Q400 på BGO-OSL fra april

Etter litt tilfeldige søk på wf.no så virker som at det blir mye Q400 på BGO-OSL fra april

Ser ut som maskinen som har nattstopp på OSL, og som flys vel +-4x ukentlig er satt opp med Q400. Men de gangene det er flyvninger tidligere på dager er det fortsatt -100

Da var de i gang med BGO-DUB ruten

0ddddce443e13bfced3c63bddb0922f0.jpg

Såvidt jeg klarer telle har Widerøe lagt til 6 ekstraflighter på BGO-DUB sammenlignet med hva som opprinnelig var planlagt

Så antar de er fornøyd med etterspørselen

I løpet av den siste uka har Widerøe fløyet med E290 og Q400,
samt fløyet ekstra flyvninger direkte BGO-OSL/OSL-BGO. (17. mai, Kristi Himmelfart og Cupfinale..)

I løpet av den siste uka har Widerøe fløyet med E290 og Q400,
samt fløyet ekstra flyvninger direkte BGO-OSL/OSL-BGO. (17. mai, Kristi Himmelfart og Cupfinale..)

Cupfinalen er nok den viktigste grunnen.

Widerøe har lagt ut Bergen-Brussel. 2x ukentlig fra 12 april. Mandag og Fredag. WF1890/1891 med E2

Selv om det skal sies at selv om man kombinerer Widerøe og Norwegian sine ruter fra BGO til Europa, så er tilbudet litt begrenset. Men spørsmålet er uansett om de vil få litt økt feed TRF-BGO-"Europa, når KLM forsvinner fra TRF?

Hvordan er det med BGO-LPL? Jeg sjekket den framover, men der finner jeg intet.

Hvordan er det med BGO-LPL? Jeg sjekket den framover, men der finner jeg intet.

Den følger fotballsesongen i England, fredag og mandag og nå i mai går den 3./6./17./20.. Igjen fra august som regel, men ikke lagt ut fordi tidspunktene for neste sesong er fortsatt TBD(?).

BGO–FLR ser ut til å bli en helårsrute, med én ukentlig avgang på lørdager.

Nesten rart at det ikke er marked for to ukentlige avganger…

Back