Widerøe Dash 8-300 modell

adressa

ScanFlyer Silver
Widerøe Dash 8-300 modell

Vant denne modellen på ebay i dag for 14 dollar. Ble litt overrasket at den ikke gikk høyere. Er vel ikke lett å skaffe den lenger.

a.jpg

Re: Widerøe Dash 8-300 modell

Grattis:D Jeg fant min på Majorstuen for noen år siden... praktisk talt gratis:D

Gratulerer!

Hadde eg fått med meg denne, hadde eg nok også vert med å pressa prisen opp!

Sjekk Item 390230261737 fra samme selger. Busy Bee striper med VLM logo.

Der gikk den andre WIF Q300 for 101$!
Selv fikk jeg sikret meg den Busy Bee/VLM til 14$ og en City Jet F50 til 19$ :)

Det ble litt dyrt for meg ......

Vet forøvrig ikke om likheten mellom Busy Bee og VLM er en tilfeldighet, men de hadde flåten malt i de fargene i mange år.

Der gikk den andre WIF Q300 for 101$!
Selv fikk jeg sikret meg den Busy Bee/VLM til 14$ og en City Jet F50 til 19$ :)

Da var jeg veldig heldig som fikk den kun for 14 $. :) Er litt overrasket over at den gikk så høyt.

Hehe, kan tenke meg at selgern er fornøyd. Må tilstå at jeg var med på å presse prisen opp på denne. Talte lenge på knappene om jeg skulle legge meg noen dollar over 100-merket, men fant ut at jeg har annet å bruke penger på også :-) Gratulerer til den forhåpentligvis lykkelige kjøper :-)

Da var jeg veldig heldig som fikk den kun for 14 $. :) Er litt overrasket over at den gikk så høyt.
Ta godt vare på den! Nå vet du hva den er verdt hvis du skulle få lyst til å selge :-)

Nuvel - den gikk nok for litt i overkant av det .... ^_^

adressa var griseheldig da den glapp under radaren til undertegnede - og tydeligvis også andres. Vi bestrebet oss vel alle på å holde denne også 'hemmelig' - men når så mange lurer i buskene, driver jo det prisen opp ...

.. Av det jeg tror den egentlig er verdt. Men verdi er jo ofte en subjektiv sak også, så man skal være forsiktig med å sette prislapper..

Da er jeg med! Det jeg mente var at hvis adressa skulle finne på å legge ut sin modell på ebay, kunne han jo håpe på tilsvarende pris som vi så i dag. Det sitter jo noen rundtom og er skuffet for at deres bud ikke ble det høyeste, og nå vet de hva de må by neste gang :-) Tror ikke seksti gram plastikk med litt grønnmaling på er så veldig mye verdt i seg selv, jeg altså. Men det er ikke kiloprisen på plastikk som gjør at vi samler, er det vel? :-)

Det ble litt dyrt for meg ......

Vet forøvrig ikke om likheten mellom Busy Bee og VLM er en tilfeldighet, men de hadde flåten malt i de fargene i mange år.

VLM kjøpte iallefall en av Fokker 50'ene til Busy Bee da de la inn årene,
og lakket så opp andre kjerrer i samme fargene etterhvert som de kom
inn i flåten.

Hilsen Ruben

Da har endelig flyet landet hjemme hos meg etter en lang flytur.

100_4970.jpg

100_4971.jpg

100_4972.jpg

Hei jeg lurer på hvor dere finner dem. Og hvor dere kjøper dem fra. Og hvis det er fra e-bay eller noe hva søker dere på for og finne slike fly.

Back