Har vært innom tråden noen ganger og synes dette høres gøy ut. Har booket rom på Catalognia Atocha (som kan kanselleres) 28-30/6 og svidd av €155 på en Business billett på LA705 28/6 siden jeg føler for å få en "foran gardina" opplevelse om jeg blir med og dette var lavterskeltibudet. BA459 er oppe i €575 i Business, så det hopper jeg over og "slummer".
Endelig avgjørelse om jeg blir med kommer nok først i april/mai og avhenger av ferieplanene til kollegene mine siden det vil foregå på virkedager, men håper jeg får det til.
HOY HOY
Da er det booket Biz på LA705.
Returen er jeg litt usikker på.
Edit: Hotell er også i boks![]()
Jeg må trekke meg av to grunner: For det første er det vanskelig med fri pga ferieavvikling på jobben og for det andre har New York turen med familien som opprinnelig var planlagt til midten av september blitt flyttet til midten av mai, så reisebudsjettet for sommeren ryker der. Håper å komme sterkere tilbake!
Spennende dette her.Aner ikke hva som skjer fremover, og kan dessverre ikke planlegge så langt frem for tiden... men skulle det plutselig vise seg at det passer, så kan det hende jeg også dukker opp
Må si at FdU'en virket meeeget interessant!! hehe
![]()
Hadde vært rått å hatt en FdU-collegegenser, sånn som alle andre Universiteter har, hehe![]()
Eneste minus var at de røk tom for "champagne" før take off.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.