Wide Bodies i Europa Tour - 28-30/6

HOY HOY

Da er det booket Biz på LA705.

Returen er jeg litt usikker på.

Edit: Hotell er også i boks :)

Last edited:
Har vært innom tråden noen ganger og synes dette høres gøy ut. Har booket rom på Catalognia Atocha (som kan kanselleres) 28-30/6 og svidd av €155 på en Business billett på LA705 28/6 siden jeg føler for å få en "foran gardina" opplevelse om jeg blir med og dette var lavterskeltibudet. BA459 er oppe i €575 i Business, så det hopper jeg over og "slummer".

Endelig avgjørelse om jeg blir med kommer nok først i april/mai og avhenger av ferieplanene til kollegene mine siden det vil foregå på virkedager, men håper jeg får det til.

HOY HOY

Da er det booket Biz på LA705.

Returen er jeg litt usikker på.

Edit: Hotell er også i boks :)

Dette er jo supre ting, begge to!!!

Dere er jo ikke gode, men artig opplegg. Jeg kan ikke si heller før utpå våren om det funker for meg, men det virker gøy. 789 og LATAM har jeg heller ikke i boken, kun gamle LAN (Peru).

Og nå som våren og forsommeren nærmer seg ser jeg at jeg kan være tentativ tentativ tenativ at best. :(

Jeg meldt meg selvsagt på uten å sjekke billetter fra OSL til FRA, og vel, de er grisedyre!!! Rundt 2000 en vei med SAS, og enda verre med Herr Lufthansen.

Jeg begynte derfor å sjekke priser til andre tyske byer, og vurderer seriøst å fly til Hamburg og ta toget derfra. Og når jeg først begynte å vurdere å toge rundt i Tyskland, kom jeg på at det jo befinner seg to rimelige interessante tvillingmuseer litt sør for FRA, Auto & Technickmuseum Sinsheim, og Technicmuseum Speyer. Dem imellom byr de på 747, romfergen Buran, Concorde og Tu-144, blant mye annet. Min plan er derfor nå å tilbringe 27. og 28. juni der, og joine resten av dere på FRA. Tenkte jeg skulle nevne planen her, i tilfelle flere er interessert i en tur på museum. ;)

Jeg må trekke meg av to grunner: For det første er det vanskelig med fri pga ferieavvikling på jobben og for det andre har New York turen med familien som opprinnelig var planlagt til midten av september blitt flyttet til midten av mai, så reisebudsjettet for sommeren ryker der. Håper å komme sterkere tilbake!

Spennende dette her. :D Aner ikke hva som skjer fremover, og kan dessverre ikke planlegge så langt frem for tiden... men skulle det plutselig vise seg at det passer, så kan det hende jeg også dukker opp :) Må si at FdU'en virket meeeget interessant!! hehe ;)

Jeg må trekke meg av to grunner: For det første er det vanskelig med fri pga ferieavvikling på jobben og for det andre har New York turen med familien som opprinnelig var planlagt til midten av september blitt flyttet til midten av mai, så reisebudsjettet for sommeren ryker der. Håper å komme sterkere tilbake!

Uff da, det var kjipt. Satser på at du kommer sterkere tilbake senere.

Spennende dette her. :D Aner ikke hva som skjer fremover, og kan dessverre ikke planlegge så langt frem for tiden... men skulle det plutselig vise seg at det passer, så kan det hende jeg også dukker opp :) Må si at FdU'en virket meeeget interessant!! hehe ;)

Faktisk så er det få som vet eksakt hva som skjer fremover. Det er noe som har plaget de fleste, med unntak av Nostradamus. Men skulle du få tid og mulighet er du hjertelig velkommen.

FdU'en har jeg veldig stor tro på

Det er så sant som det er sagt Fnate! :) Så da er det bare å vente i spenning å se hva som faktisk skjer. :D

Hadde vært rått å hatt en FdU-collegegenser, sånn som alle andre Universiteter har, hehe :D

Billettene SVG-FRA har siden jeg meldte meg på, steget fra ca1500,- til Grisedyre +4000,-
Så her har en nå booka SAS til Stuttgart for en tussing den 27/6. Så får en komme seg opp til FRA dagen etter.

En liten appertizer fra LA705 nå i helgen. Det er fjonge fly altså...

Eneste minus var at de røk tom for "champagne" før take off. "Champagnen" var forøvrig fra hhv Chile og Brasil. Den Brasilianske var klart best. Den andre smakte Mosel. Men si allikevel at den Chilenske var best. Da får du super service senere.

Eneste minus var at de røk tom for "champagne" før take off.

Her bør jo LATAM varsles om stort innrykk av Champagne elskende passasjerer, slik at de tar med endel ekstra fludium.

Har vi ikke medlemmer med "gode kontakter" da? :)

Jeg må dessverre melde avbud på denne. Sånn ferieplaner og sånn kom plutselig i veien

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei igjen
Dessverre går ikke dette opp sammen med resten av sommeren, men god tur alle sammen og kos dere. Jeg kan strykes fra å være tentativ.

Hei og hå folks.

Da er det en uke til vi flesker oss i Madrid. Skal vi samle litt info om når de forskjellige kommer til Frankfurt?

Jeg lander kl 14.50 med Lufthansa fra OSL.

De som er på FRA mer enn 3 timer før bør forresten sjekke inn online hjemmefra og printe ut boardingpass. Så vidt jeg husker er det veldig klønete på FRA tidligere enn det.

Har man bags er det jo ikke så langt med taxi inn til Frankfurt, så klart.

Back