Er BA Gold så da kan det jo bli morro å se hvor langt frem man havner på 777ern og kanskje slippe å sitte med ryggen mot fartsretningen..
Hvorfor dukker hele F-kabinen på BA459 opp som unavailable? Jeg får ikke valgt/byttet sete i BA app som gold. Er blitt tildelt rad 10. Det går ikke.
Fernweh...
Er BA Gold så da kan det jo bli morro å se hvor langt frem man havner på 777ern og kanskje slippe å sitte med ryggen mot fartsretningen..
Booket, alle i biz.
BAEC gold. Kan gjeste inn.
Samme hos meg. Kan hende dette er nokså populært altså. Håper det er grunnen, og ikke equipment change. Jeg sitter fremdeles i 2F riktignok.
Gjorde en test-booking, 2EFK er tatt, resten er åpent foran :drunk: Antagelig så så de at Fnate har booket inn, og da skjønner de at det er best for husfreden om de ikke dytter inn alt for mye folk der fremme
Så kult!!! Vælkømen med. Har du vært med på noen sånne greier før? Klarer ikke å koble nicket ditt til et tryne.
Jau, takk takk.. Gleder meg til den lille Europa Tour med innlagt Spanish nights.. Var med på Finnair A350 OSL-HEL rocketur høsten 2015 med en gjeng tørste karer der vi alle bodde inne i byen på Radisson.. Relativt ny her på forumet så ikke vært med på så mye hopp og sprell hittil. men det kan jo fort endre seg..
Er det FRA-MAD 28/6 og MAD-LHR 30/6?
EDIT: Fant alt jeg trengte i linken...
Slenger meg med, jeg også! Business med LATAM, men jeg slummer til LHR. Gleder meg!
EDIT #2: Kan tilføye at jeg er lavkaste i OneWorld-systemet, så takker ja til eventuelle tilbud om loungegjesting.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.