WIAS flytter

Med slike lokaler skal jeg i allefall få til et besøk i løpet av nær fremtid...

Hmmm. Odd har jo ikke mest hår - så kanskje en tupè hadde vært en fin innflyttningsgave?

@ MOW: Kommer du og deltar på "flyttedugnaden"?
Mener å huske vi kunne drikke i sommer? :cool:

E!

Desverre --- stevnekollisjon ... men jeg planlegger å ta meg veggpryd neste gang jeg kommer.

Grattis med flytting inn paa bruktloftet! Inside information sier at tappetaarnene blir beholdt, saa da kommer ogsaa jeg paa besoek.

og jeg som trodde dere skulle innta låven på Farmen!
Grattis!

og jeg som trodde dere skulle innta låven på Farmen!
Grattis!

....og jeg som trodde de skulle flytte resten av butikken til Pattaya nå og slå sammen avdelingskontoret der med HK.

Akk ja! Det er nok derfor MOW drikker??

BF:cool2

Last edited:
Dette blir vår nye "Base Camp" , hvor vi skal få et aldeles glimrende arbeidsmiljø med god tumleplass for alle kreative medarbeidere.
Blir stas dette her ;-)

Når kommer bildene?

BF:cool2

Akkurat nå er det bare en eneste stor byggeplass der, men om alt vil seg vel med håndtverkere, elektikere, rørleggere med flere, flytter vi inn 23/1.
Kjenner jeg enkelte i teamet rett, vil det nok bli bilder ja .. om de passerer min sensur ;-)

Akkurat nå er det bare en eneste stor byggeplass der, men om alt vil seg vel med håndtverkere, elektikere, rørleggere med flere, flytter vi inn 23/1.
Kjenner jeg enkelte i teamet rett, vil det nok bli bilder ja .. om de passerer min sensur ;-)
Hmmm, for enkelte er det jo da det virkelig er interessant! Når alt ser ut som en byggeplass mener jeg.

Farmer skriver ikke hvilket år de skal flytte inn, bare at det er 23. januar :lol:

Uansett - gratulerer med nye lokaler :nor :nor Har tappetårnet happy-hour for forumister?

Back