Whiskyfly

Brunt vann er godt, men bør være fra det høye landet. Eller enda bedre, fra Frankrike. Gjerne som ingrediens i trøffel og med sjokolade rundt, også.

Highland Park er den eneste jeg fast har stående i hylla. Resten av maltwhiskyer er av varierende utvalg. Den nye flaska har blitt fin, og ikke den er ikke så rent lite norsk/viking-inpsirert ifølge bakgrunninfo om den.

Slikt må man ha både 12 og 16 år gammel alltid stående av, men det finnes da godsaker på de skotske øyene på vestsiden også.

Den beste brune drikken kommer fra Atlanta, men jeg regner med at jeg er ganske så ensom om den oppfatningen i denne tråden... ;-)

"Den beste brune drikken kommer fra Atlanta, men jeg regner med at jeg er ganske så ensom om den oppfatningen i denne tråden... ;-)"

:eek:

Mildere respons enn hva jeg hadde regnet med. Har en dommerkollega som er med i noe som heter OWD (?), som er en gruppe av whiskyfantaster. Tror han hadde sagt mer enn bare gitt meg et rart fjes. ;-)

Har aldri hørt om noe brun drikke fra Atlanta. Jeg er i hvert fall glad for at jeg ikke har smakt den :p:EU

Ticketor! Ja, du får inte min röst iaf....hehe Din bruna dricka från Atlanta passar på sin höjd att blanda en coke/drink med! Till kaffet en single malt, eller cognac....absolut inte bourbon!!!!!!!!!!! Men smaken är som baken, o tur är väl det:) Trist om alla alltid skulle tycka lika ;-)

Har sett bildene, og... :) Sukk, ja, skulle gjerne sett noen andre whiskey-reklame livery's på andre LCC'r rundtomkring fra skotske flyplasser...? Det er jo lov med alko-reklame i europa generellt, skulle jeg tro; men ville et fly med whisky-livery bli nekta inntreden i norsk luftrom ?

icon14.gif

Så myndighetene står ikke med hagle, kikkert og bøteblokk for å sjekke etter alkoholreklame på flykroppen.

Back