What a beauty

og en Gulf Air 707 i bakgrunnen!
Quads er heller ikke ille!

Hadde jeg bare hatt nok penger til overs...

Gjør meg trist å tenke på at de begynner å eldres, og det er jo uunngåelig at de blir byttet ut..

Og en kan jo ikke gjøre annet enn å smile når en ser slike bilder fra MEM :)

Helt enig LN-RRL, det er synd at slike karakteristsiske maskiner forsvinner. Og det er nesten like trist å tenke på hva som har skjedd med Varig siden bildet ble tatt...

Likte ikke designen på Varigs DC-10... Gi meg heller en retro Continental med gull, orange og røde striper... Vakkert!!!

Nå snakker vi!!! har mange gode minner fra 10`ern i disse fargene...:D

...og stripene lever fortsatt på dagens (blå) United design!

Tror vel at den beste flyturen min EVER var ombord i en CO DC10...skulle ikke forundre meg om CO også tar 2. plassen...:D

Originally posted by EB

Tror vel at den beste flyturen min EVER var ombord i en CO DC10...skulle ikke forundre meg om CO også tar 2. plassen...:D

Jøss, hva i all verden fikk du som ikke jeg fikk:question:

Heisann!

...og pub service...:cheers:

Vet ikke om det eksiterer noen bilder på airliners.net eller lignene fra de DC10'ene med pub service, men vi har noen promotional bilder på jobben jeg skal se om jeg kan få scannet...:-p

Dag

Åhhh, la oss få se de Dag hvis du har mulighet:colgate: Men jeg lurer på om noen her inne har interiørbilder fra SK's DC10:question:

Originally posted by Dag Johnsen

Heisann!

...og pub service...:cheers:

Dag

Hadde dere det i 1999? Kan ikke huske det. Jeg var kun 16 den gangen (EWR-CDG, første gang med DC-10, CO og helt alene på tur) så med ett amerikansk flyselskap hadde ikke bar hjulpet så veldig mye selv om flyturen i seg selv var fin

...og med stikkordet "pub-service" så tror jeg jammen CO og DC-10`ern deres smetter inn på 3. plass også. Med andre ord - full pott til CO!!!!

Søren også - jeg mener bestemt at jeg kastet noen brosjyrer med slike bilder under en generalopprydning for en stund siden.
Hadde beholdt dem siden 1985, som minne om den fine turen fra NAN til HNL med pub-service.
Noe må man jo kaste, men det er typisk at nå kunne jeg jo briljert med noen gamle minner!

^_^ VC-10

Back