WF med rute KSU - CPH?

Status
Not open for further replies.
tror du har fått solstikk, flyKSU - jeg får ikke opp CPH fra KSU...

Skjermdump:

2w7il2e.png

Muligens den er lagt inn feil?
For ruten AES-CPH ligger merkelig nok ikke inne....

Nei, men det har kanskje noe å gjøre med at den flys av Cimber for SAS, og at WFs rutekart bare viser codeshare-flights eller flygninger som opereres av SAS?

Nei, men det har kanskje noe å gjøre med at den flys av Cimber for SAS, og at WFs rutekart bare viser codeshare-flights eller flygninger som opereres av SAS?

Ålesund-København burde åpenbart vært med i kartet da det er ett fett om det er Cimber Air eller SAS som praktisk opererer flighten. Du kan ikke kjøpe billetter på denne flyvningen hos Cimber.

Ålesund-København burde åpenbart vært med i kartet da det er ett fett om det er Cimber Air eller SAS som praktisk opererer flighten. Du kan ikke kjøpe billetter på denne flyvningen hos Cimber.

Joda, helt klart. Var bare et forsøk på å finne en grunn til hvorfor ruta ikke var på kartet :spin

Tror ikke folkan i Kristiansund beklager dette. Nå gjelder det bare å få Widerøes operative avdeling til å følge opp det som står på rutekartet. :D

Programmeringsfeil ... vi oppdaget det i helgen men det tar noen dager før vi får rettet kartet. Sorry! :)

Pføy....trodde kanskje WIAS hadde begynt med ruteutvikling etter drag-n-drop programmeringsmetoden på kart. Bare å sørge for at "feilen" forplanter til crewdisp og flåtestyring neste gang :D

Vi drev med noe testing, men vi er ikke helt fornøyde med hvordan programmene jobber sammen ennå .. 'Crew 2.0' og 'Fleet 2.1' funker bra, men pax-programmet er ikke ferdigutviklet ennå .. ;)

Takk for info :) Men for min del kan datafolket i WIAS ta seg en tur ut i finværet i stedet, og la rutenettet forbli som de vises :D

Det kommer mange fine nyheter snart for de som liker å fly Dash-8 Q400.
Sier bare Sverige and Denmark, green is comming.]
Til/fra KSU?

Hvorfor vil ikke noe norsk selskap prøve seg på ruter over til Storbritania når oljeselskapene sender egne charterfly ofte? Jeg skulle personlig ønsket en rute til Newcastle, en fantastisk by jeg ofte besøkte da Braathens hadde ruter fra Oslo til Newcastle. Problemet i nordmørsbyen er at dere er for nøkterne, dere har liksom masse ønsker, men ingen tørr å si ifra og sette krav som andre gjør. Kanskje at noen i ledelsen i kommunen deres kommer på banen og fremme forslag ovenfor flyselskapene som traffikkeres Kvernberget.

Problemet i nordmørsbyen er at dere er for nøkterne, dere har liksom masse ønsker, men ingen tørr å si ifra og sette krav som andre gjør.

Åh, de kan da å stille krav. Men de stiller fra demo-/geografiens side ikke alltid med de tyngste argumentene for å få dem gjennom. Og så vidt jeg vet finnes det en forening som jobber for Kvernbergets fremme hva nye ruter angår. Den siste meritten var vel dog å redusere frekvensen på ruta til Oslo.

Åh, de kan da å stille krav. Men de stiller fra demo-/geografiens side ikke alltid med de tyngste argumentene for å få dem gjennom. Og så vidt jeg vet finnes det en forening som jobber for Kvernbergets fremme hva nye ruter angår. Den siste meritten var vel dog å redusere frekvensen på ruta til Oslo.

Tror nok faktisk rampen har et lite poeng i hva han sier hva gjelder å faktisk ta tak sjøl for å få til noe på flyfronten i Nordmørsbyen. Det finnes nok andre foreninger med samme oppgave andre steder som er flinkere til å stille krav å jobbe målrettet for å oppnå ting i forhold til KVB Vekst, noe jeg har vært frustrert over lenge.

Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Back