TCAS ScanFlyer Crusty 9 Jun 2009 #62 Tommy777 said: Tjaha... Etter den turbulensen som SAS og Bombardier gikk igjennom, hadde jeg aldri trodd at man skulle høre SAS/Widerøe, Bombardier og Launch customer i samme setning. Click to expand... Q400 som kom til SAS for første gang var helt ny. Q400NG er samme maskin, bare litt ny. Burde nok gå bra da
Tommy777 said: Tjaha... Etter den turbulensen som SAS og Bombardier gikk igjennom, hadde jeg aldri trodd at man skulle høre SAS/Widerøe, Bombardier og Launch customer i samme setning. Click to expand... Q400 som kom til SAS for første gang var helt ny. Q400NG er samme maskin, bare litt ny. Burde nok gå bra da
MD11 ScanFlyer Dusty 10 Jun 2009 #63 KennethGS said: Kabinen har man da allerede sett, i en annen tråd, og lengre opp i denne tråden... Click to expand... Nå tenkte jeg helst på bilder som er tatt av folk her på forumet.... Kabinbildet i artikkelen til Flightglobal var ikke av beste kvalitet:exclaimation
KennethGS said: Kabinen har man da allerede sett, i en annen tråd, og lengre opp i denne tråden... Click to expand... Nå tenkte jeg helst på bilder som er tatt av folk her på forumet.... Kabinbildet i artikkelen til Flightglobal var ikke av beste kvalitet:exclaimation