WF med dårlig tid...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: WF med dårlig tid...

I dag gikk de på tid fra Rygge - kanskje den var full?

...eller at folk var tregere med å komme til gaten enn i går...

A mother and her young inquisitive son were flying Southwest Airlines from Kansas City to Chicago. The son (who had been looking out the window) turned to his mother and asked, "If dogs have baby dogs and cats have baby cats, why don't planes have baby planes?"
The mother (who couldn't think of an answer) told her son to ask the flight attendant. So the boy dutifully asked the flight attendant, "If dogs have baby dogs and cats have baby cats, why don't planes have baby planes?"
The flight attendant responded, "Did your mother tell you to ask me that?" The little boy admitted that she did. "Well, then, tell your mother that there are no baby planes because Southwest always pulls out on time. Now, let your mother explain that to you."
Av en eller annen årsak har jeg hørt den samme historien tidligere med flere forskjellige flyselskap,...................men det kan jo være mange små som lurer på det samme.
Ellers har dette med "rute" og "på tid" mange forhold rundt seg. Ofte er det så langt jeg vet slik at du også får tid inn i bestemte luftrom. og selv om dørene er lukket så må du jo fortsatt få tillatelse til start opp..........., men det er sikkert ikke det store problemet de fleste stedene i Norge.

F50en WF har hatt tech med var PH-FZG tror jeg. Og den ble jo nettop byttet ut med PH-FZH. FZH kom opp fra Nederland i går og FZH dro tilbake til Nederland.
Har forresten også lagt merke til at de har hatt en del problemer med WDE?

Back