WF hjelper til på OSL

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
WF hjelper til på OSL

Sikkerhetskontrollører fra WF på OSL
19.06.2006

Bli ikke overrasket om du møter en sikkerhetskontrollør i WF-uniform når du reiser fra Gardermoen den nærmeste tiden. Widerøe Airport Security vil i samarbeide med Securitas avhjelpe bemanningssituasjonen på OSL en periode fremover. Sikkerhetskontrollørene er allerede på plass på OSL, og vil i løpet av dagen starte i tjenesten. Både OSL lufthavn og Adecco Security setter stor pris på at vi kan bidra i en periode hvor de jobber med å utdanne ekstra kontrollørstyrke.:up: :up: :up:

Replying to Topic 'WF hjelper til på OSL'

Jeg kan godt sjekke om dere kan faa noen TSA-folk ogsaa ... !! :up:

Originally posted by LN-MOW

Næææ, de er litt sure:p Var hvertfal ldet sist gang jeg var i USA hvor vi ble tatt til siden 3 ganger. Det vil si vær gang vi fløy ut fra en amrikansk flyplass

Originally posted by mafiaboy

Originally posted by LN-MOW

Næææ, de er litt sure:p Var hvertfal ldet sist gang jeg var i USA hvor vi ble tatt til siden 3 ganger. Det vil si vær gang vi fløy ut fra en amrikansk flyplass
Kanskje ikke så rart med nicket ditt her :devot:

JA det var et forsøk på å være morsom

"Widerøe Airport Security"? Hvaerdefforno'a? :hi2

Widerøes personell på Kortbaneflyplassene utfører sikkerhetskontroll sammen med Securitas. Dette var en kontrakt som ble inngått etter en anbudsutlysning i fjor, og nesten alle flyekspeditører rundt på disse plassene har gjennomgått opplæring og fått sertifisering slik at de kan gjøre denne jobben også. På dette viset får man en glimrende personellutnyttelse rundt omkring, noe som gjør systemet mer fleksibelt og effektivt

Ikke bare WF, men nesten alle selskapene på OSL er nå og hjelper til for å få sikkerhetskontrollen til å gå ihop...

Nå er det ikke akkurat dugnad vi snakker om.... SGS har lenge (et par uker, ihvertfall) LEID ut folk til securitytjeneste. Våre folk får mertid/overtid som vanlig, og INGEN skal komme og fortelle meg at ikke SGS tjener noen slanter på dette... :p

Back