WF har fått ny rutesjef

Replying to Topic 'WF har fått ny rutesjef'

CK... som tidligere nevnt så vil jeg igjen gratulerer med nye og spennende muligheter... :up:

Dag

Kamhaug har siden slutten av 90 tallet arbeidet innenfor flere selskaper i flybransjen, deriblant SAS Norge, Norwegian, Widerøe og nå sist SAS Braathens, melder det velinformerte bransjenettstedet Scanair.no

les det som står etter det siste ,'et :)

Det er vi da...:up:

Ingen tvil om at scanair (forumet) er vellinformert. Jeg sjekker som regel alltid forumet for bransje nyheter, før jeg sjekker Boarding. :)

Jeg sitter her å krysser fingerene om flere ruter fra Torp! GO CK!

Kamhaug har siden slutten av 90 tallet arbeidet innenfor flere selskaper i flybransjen, deriblant SAS Norge, Norwegian, Widerøe og nå sist SAS Braathens, melder det velinformerte bransjenettstedet Scanair.no

Enda bra at noen leser Scanair.no :lol

Hadde vel i grunn vært litt mer skremmende om scanair.no *ikke* hadde vært velinformert på dette punktet? :up:

Vær klippefast Klippe, det er ikke alltid nødvendig å unnskylde seg. :up:
Enkelte ganger får vi nyheter enda tidligere enn her på forumet også - jeg sier bare "Fly & Vin" - den lokale syklubben for Oslo-området. :cheers:

Ikke bare lokal (selv om vi har medlemmer fra "hele" verden") den er også den beste syklubben...;)

Back