• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

WF har fått ny rutesjef

Replying to Topic 'WF har fått ny rutesjef'

CK... som tidligere nevnt så vil jeg igjen gratulerer med nye og spennende muligheter... :up:

Dag

Kamhaug har siden slutten av 90 tallet arbeidet innenfor flere selskaper i flybransjen, deriblant SAS Norge, Norwegian, Widerøe og nå sist SAS Braathens, melder det velinformerte bransjenettstedet Scanair.no

les det som står etter det siste ,'et :)

Det er vi da...:up:

Ingen tvil om at scanair (forumet) er vellinformert. Jeg sjekker som regel alltid forumet for bransje nyheter, før jeg sjekker Boarding. :)

Jeg sitter her å krysser fingerene om flere ruter fra Torp! GO CK!

Kamhaug har siden slutten av 90 tallet arbeidet innenfor flere selskaper i flybransjen, deriblant SAS Norge, Norwegian, Widerøe og nå sist SAS Braathens, melder det velinformerte bransjenettstedet Scanair.no

Enda bra at noen leser Scanair.no :lol

Hadde vel i grunn vært litt mer skremmende om scanair.no *ikke* hadde vært velinformert på dette punktet? :up:

Vær klippefast Klippe, det er ikke alltid nødvendig å unnskylde seg. :up:
Enkelte ganger får vi nyheter enda tidligere enn her på forumet også - jeg sier bare "Fly & Vin" - den lokale syklubben for Oslo-området. :cheers:

Ikke bare lokal (selv om vi har medlemmer fra "hele" verden") den er også den beste syklubben...;)

Back