Webkamera, avgangshallen OSL

Siden oppdateres hvert 15. sekund, men bildet oppdateres så og si kontinuerlig. Derfor; trykk refresh eller F5 hvert halvsekund så blir det "video" :D

fullstending uinteressant - hvorfor ikke sette det i et vindu så man ser flyene?? Eller i tårnet, RAMP'en???

Det er to kameraer i taarnet. Det er kameraer paa alle gater. Det er kameraer som dekker deicing og alle banene. Men desverre er de kun tilgjengelige for de som sitter paa bak-kontorene paa OSL ...

Originally posted by LN-MOW

Det er to kameraer i taarnet. Det er kameraer paa alle gater. Det er kameraer som dekker deicing og alle banene. Men desverre er de kun tilgjengelige for de som sitter paa bak-kontorene paa OSL ...

Selv CPH har 3 webkameraer på banen - hvis de er redde for dette misbrukes, så sett oppdatering eller forsinkelse på varierte sekunder/minutter ut til oss.

Tror ikke OSL er oppdatert med kamera til annet enn overvåkning, ser domer står på lysstolper osv,, dekker sikker ikke rullebanene godt nok.

MOW - du som kjenner til en som kjenner til dette, kan vel bare snappe noen print screen for å se på hva devirkelig dekker.

Er det ingen som bor på SAND og har et webkamera som kan settes i stuevinduet for å se flyene inn på 10R !!!!!

Jan

Originally posted by ATC-flyradar

MOW - du som kjenner til en som kjenner til dette, kan vel bare snappe noen print screen for å se på hva devirkelig dekker.

hehe .. tror ikke det er saa populaert ... :p

Jeg satt i SAS' kontrollsenter de foerste seks maanedene, og hadde god kontroll paa alt som kom og gikk via de forskjellige kameraene ..

Originally posted by The Ticketor

Har vært på OP911 (operasjonssentralen) på OSL, og det er ikke mange centimeter som ikke kan nås med et kamera.

Ser de meg på vollen - JA -flishaugen 01R ( Nei :huh: )

OK - hvorfor ikke la oss få noe forsinket da - som CPH ??

Jan

Er det noen som har vridd på kameraet nå eller? Det filmer jo halve sikkerhetskontrollen i tillegg, trodde det var nei-nei å filme der jeg...?

Originally posted by queso

Er det noen som har vridd på kameraet nå eller? Det filmer jo halve sikkerhetskontrollen i tillegg, trodde det var nei-nei å filme der jeg...?

De leter etter meg , se nøye når jeg passerer ca 15.45 i ettermiddag.:D

Trodde bare det var jeg som var fan av Gardermoen og reising jeg, men tydeligvis ikke! Glad jeg fant dette forumet! :D Er enig at tilbudet om webkamera er dårlig, da det kun er ett webkamera. Håper at de utvider det tilbudet senere! :D Før webkameraet kom opp, sendte jeg mail til OSL, og kort tid etter var webkameraet opp og gikk. Merkelig? :P

Apropos reising, er det mange som har fulgt med på "Charterfeber" på TV3? Det har jeg, og gleder meg til sesong 3 på Mallorca, som har premiere 31. januar! Følg med! :D
Som en reiseelsker, elsker jeg "Charterfeber", i tillegg til "Airline", "Flyplassen" og "Hus til salgs" som alle tre går på TVNorge! :D

De kunne vel gjort noe lignende det som er gjort i Zurich...
Tror det kunne blitt bra med trafikk på de kameraene da.

Du kan styre, zoome og leke deg i gitte antall sekunder før neste får prøve.

Her er Livestream Webcam Zurich Airport
http://cam2.unique.ch/

hurvert :)

Apropos reising, er det mange som har fulgt med på "Charterfeber" på TV3? Det har jeg, og gleder meg til sesong 3 på Mallorca, som har premiere 31. januar! Følg med! :D

Charterfeber kan tidvis være underholdende, men mest av alt blir jeg flau på nordmenns vegne. :rolleyes:

Back