• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vurderer større fly fra Rygge

Re: Vurderer større fly fra Rygge

Vil tro det på sikt er snakk om å bruke 300 eller Q400. Tviler for at Widerøe på kort og mellomlang sikt blir å bruke andre flytyper. Da hadde de fått dette i forbindelse med Bombardieroppgjøret.
 
Re: Vurderer større fly fra Rygge

De skal vel initielt benytte -300 , så større fly blir da Q400 .
FRA var jo en spennende tanke.
 
Re: Vurderer større fly fra Rygge

Det var da en merkelig artikkel det der .. Dagens fly er LN-WFH, som er en Dash 8 -300. Det er denne versjonen som er satt opp for å fly HAU og RYG operasjonen, og det er jo ikke riktig at denne flytypen brukes på alle Widerøes flyplasser i Norge.
 
Re: Vurderer større fly fra Rygge

Rotete artikkel ja, og hva skriver de egentlig her?

"Dersom man skal analysere behovet, så tror neppe Widerøe vil forsøke seg på Amsterdam. Der vil, hvis KLM ser behovet, dette selskapet bli forsterke og ha mer å tilby."

?
 
Re: Vurderer større fly fra Rygge

...og hvorfor skulle WF feede KLM? Heier på en WF rute til FRA.
 
Re: Vurderer større fly fra Rygge

Jo. Tre timer i en CRJ200 ved siden av en diger neger.
 
Back
Top