Tja,,det er vel egentlig force majeure, og så er der nok ikke noet at gøre, men
mon ikke DY er indstillet på at hjælpe deres gæster så godt som muligt og så
transportere dig nå der er mulighed for det
Hilsen
Ole
Kan det være at maskinen som var ment å gå til Lakselv ennå ikke var kommet til Tromsø fra et sted lengere sør?
yepsVil dette si at det kan være lurt å forberede en reserveløsning (tog eller bil) hvis det skulle skjære seg helt?
Hmm, ikke bra hvis Flesland, og flyplassene sørover blir stengt. Men aske som regner ned er vel ikke helt helsemessig bra?
Hekkan. Jeg og min kjære skal over fjellet med DY529 i morgen. Lavpris-billett. Hvilke rettigheter har vi dersom det blir innstilt?
Jeg skal egentlig til Moskva med Aeroflotski imorgen, og det spøker vel ratt det også. Blir spennende å følge med uansett det her.
Har det vært noe lignende i nyere tid i Nord Europa?
Jeg tror det skulle gå bra - men nå er jeg ingen meterolog heller.Jeg skal egentlig til Moskva med Aeroflotski imorgen, og det spøker vel ratt det også. Blir spennende å følge med uansett det her.
Har det vært noe lignende i nyere tid i Nord Europa?
Mor og far har nettopp sikret seg togbilletter til Trondheim i morgen som en backup
Nei, om det ikke blir noen forsinkelser hos dere også.. Det er jo ganske normalt nå til dags..Jeg skal jobbe som konduktør i østgåående dagtog på Bergensbanen i morra og det er vel kanskje ikke usansynlig at det kanskje kommer noen da som ikkje kom seg med fly om det slår til da selvsagt. Unasett så trur eg aske ikkje skal stoppe oss iallefall:colgate:
Jeg skal jobbe som konduktør i østgåående dagtog på Bergensbanen i morra og det er vel kanskje ikke usansynlig at det kanskje kommer noen da som ikkje kom seg med fly om det slår til da selvsagt. Unasett så trur eg aske ikkje skal stoppe oss iallefall:colgate:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.