SAS tillater nå endring av billetter t.o.m. 17. april. Inkluderer det også ev. returreiser på en senere dato hvis booket som en samlet reise?
Har sitti i telefonkø hos Hotels.com lenge nå, begynner å nærme seg en time. Men det er vel flere som er ute i samme ærend som meg tenker jeg. Har da 58 minutter på meg før jeg må punge ut likevel
Ser at SK/WF/DY gir full refusjon på billettene. Gjelder det samme for Czech Airlines? Har avgang klokken 16 i ettermiddag.
Norsk Flygerforbund (NF) mener at rettighetene til norske flypassasjerer truer arbeidsplasser i bransjen......
Jeg er i utgangspunktet enig i at det er for gode rettigheter for passasjerer i dette tilfellet. Jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke forsikringsselskapen ikke kan ta størstedelen av regninga her......
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10000221
Iflg. min kilde hos Statens Luftfartsvæsen i DK vil der meget snart starte et arbejde i EU, der skulle have til hensigt at ændre reglerne så flyselskaberne ikke længere skal betale hotel og forplejning i Force Majeure situationer. Lad os håbe disse regler kan blive gennemført.
Det eneste rigtige i sådanne situationer er at pax selv kan forsikre sig imod sådanne situationer.
Tja... Dagens reiseforsikringer dekker det ikke i Norge, ihvertfall. Så i dag kan ikke norske forbrukere tegne noen slik forsikring.
Hvorfor kan ikke like gjerne flyselskapene ha disse forsikringene?
Tja... Dagens reiseforsikringer dekker det ikke i Norge, ihvertfall. Så i dag kan ikke norske forbrukere tegne noen slik forsikring.
Hvorfor kan ikke like gjerne flyselskapene ha disse forsikringene?
Det er også grenser for hva man kan forsikres for.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.