Vueling starter Barcelona - Aalborg

sk931

ScanFlyer Rusty
Vueling åbner en ruter fra AAL...
Det spanske lavprisselskab Vueling indleder i slutningen af marts måned næste år, direkte flyvninger mellem sin hovedbase i Barcelona og København. Der bliver i første omgang tale om fire ugentlige flyvninger med en Airbus A320 med plads til 180 passagerer i en ren økonomiklasse konfiguration. Der flyves mandag, onsdag, fredag og lørdag til priser fra 59,99 Euro hver vej.
http://cphtraveller.dk/nyheder/spanske-vueling-abner-rute-mellem-barcelona-og-kobenhavn

Udover ruten til København, vil Vueling fra marts måned næste år åbne yderligere to nye ruter til Skandinavien. Det drejer sig om Stockholm Arlanda som også vil få fire ugentlig flyvninger til Barcelona. Herudover drejer det sig noget overraskende om Aalborg, hvor der vil blive to ugentlige flyvninger til Barcelona.

Hilsen Ole

Absolut overraskende, men med både DY og QI der trækker sig fra direkte leisure-ruter fra Jylland, så er det måske slet ikke så dumt.

Bliver spændende at følge.

Re: Ny rute fra AAL

Men de holder sig klogeligt nok væk fra CPH-BCN, hvor konkurrencen i forvejen er hård, med både DY, SK, JK og QI som kombattanter!

Men de holder sig klogeligt nok væk fra CPH-BCN, hvor konkurrencen i forvejen er hård, med både DY, SK, JK og QI som kombattanter!

I første indlæg stod der:
Det spanske lavprisselskab Vueling indleder i slutningen af marts måned næste år, direkte flyvninger mellem sin hovedbase i Barcelona og København.

Lars

mit gæt er at QI er væk fra BCN til den tid.
Hilsen Ole

I første indlæg stod der:
Det spanske lavprisselskab Vueling indleder i slutningen af marts måned næste år, direkte flyvninger mellem sin hovedbase i Barcelona og København.

Lars

mit gæt er at QI er væk fra BCN til den tid.
Hilsen Ole

Sorry, jeg læste lidt for hurtigt. I baghovedet havde jeg lanceringen af CPH-MAD pva. IB.

Nå, jamen det bliver spændende. Jeg tror som Ole så også på at QI trækker sig.

Back