Vollen 5/1

DYflyer

Aviation Junkie
Ble en tur på haugen i dag. Ikke akkurat gode forhold så kvaliteten er litt varierende, men det var da noen gjester litt utenom det vanlige og litt variasjon :)

Attachments

• fly-017.jpg
    fly-017.jpg
    126.7 KB · Views: 487
  • fly-036.jpg
    fly-036.jpg
    138.5 KB · Views: 485
  • fly-068.jpg
    fly-068.jpg
    116.2 KB · Views: 460
  • fly-106.jpg
    fly-106.jpg
    144.4 KB · Views: 456
  • fly-141.jpg
    fly-141.jpg
    113.5 KB · Views: 449
  • fly-167.jpg
    fly-167.jpg
    105 KB · Views: 231
  • fly-174.jpg
    fly-174.jpg
    140.1 KB · Views: 276
  • fly-194.jpg
    fly-194.jpg
    107.6 KB · Views: 261
  • fly-240.jpg
    fly-240.jpg
    163.5 KB · Views: 251
  • fly-252.jpg
    fly-252.jpg
    113.7 KB · Views: 260
Ble jo en bra serie dette. :)
Og ser russeren med BBJ 737-700 er på OSL også.....

Airbus 330.

Flotte bilder, med mye spennende :) Jeg falt for det bilde av WF og KE vedsidenav hverandre. Fikk du forresten tatt en nærmere kikk på fargeskjemaet til den grå BBJ'en? Skikkelig mange detaljer. Minner litt om en tapet fra 1800-tallet :D

Igjen, meget flotte bilder :)

Fine bilder de der ! -Og sikkert mye variert å se der borte , i forhold til her på Flesland.
-Hvor lenge har LN-BRQ flydd slik som på bildet da ? -Denne har jeg ikke fått med meg,-ennå....

Fine bilder de der ! -Og sikkert mye variert å se der borte , i forhold til her på Flesland.
-Hvor lenge har LN-BRQ flydd slik som på bildet da ? -Denne har jeg ikke fått med meg,-ennå....

Det var ikke test flight da? Ser at sideroret har vært av og lakkert og vil anta at flyet skal videre til Shannon for lakkering

Der var BRQ med blått sideroret festet på "film" også.
Så denne maskinen på SVG i går rundt kl 1830, men hadde ikke kamera med meg.

Er vel ikke lenge til den skal til Shannon nå nei;)

Ellers var det fine vinterbilder.

Det var ikke test flight da? Ser at sideroret har vært av og lakkert og vil anta at flyet skal videre til Shannon for lakkering

Den var i Tromsø i dag og første gang jeg så den seende slik ut var på 1. nyttårsdag. Da fløy den SK4412/4425 og ingen av disse var test flighter....

P.S Glemte å si at det var fine bilder fra vinterland!

Den BBJen er det VP-BRT? I såfall så har den i følge Flightaware flydd fra Miami! Santa Maria-Miami-Oslo. Fine bilder da.

Da har det gått B737 MIA-OSL direkte!
Akkurat som jeg sa i en post lenger tilbake! ;)

Nå var det en BBJ med endel færre pax ombord, og det er sikkert aux tanker ombord i BBJen.

Det er annerledes å fly en B739ER med over 150 pax på den strekningen.

Last edited:
Nå var det en BBJ med endel færre pax ombord, og det er sikkert aux tanker ombord i BBJen.

En BBJ1 (737-700 skrog med -800 vinger) har en rekkevidde paa ca 10.000 km.
Som du nevner, saa er fuelkapasiteten noe hoeyere paa BBJ.

Såpass!
Ja, roret ble lakkert i midten av Desember, så bildet du har av den her er mest sannsynlig på vei til test-flight!
Den ble først satt på rute 31/12/07.

Såpass!
Ja, roret ble lakkert i midten av Desember, så bildet du har av den her er mest sannsynlig på vei til test-flight!
Den ble først satt på rute 31/12/07.

Roret lakkert, vil det si at det var da de malt over flagget? Horfor malte de ikke over Braathens navnet også.. ? Det er vel for dyrt og to helt ulike operasjoner. (Ja, jeg kan ikke så mye om de tekniske detaljene i en hangar).

Til DYflyer: Fine bilder i kulda og snøen, og jeg synes den svenske MD-87´en var verdt turen alene. Takk for at du delte disse med oss.

Back