Vollen 14.05.08

LN_CMN

Newcomer
Vollen 14.05.11

Hei! :)

Var på vollen igår, lørdag, og prøvde å ta noen bilder.. Er ny på dette med å ta bilder av fly, så bildene er så som så.. Men håper det er godkjent... :p

mvh

Christian

Attachments

• Widerøe.jpg
    Widerøe.jpg
    83.2 KB · Views: 280
  • Korean.jpg
    Korean.jpg
    79.9 KB · Views: 276
  • Korean2.jpg
    Korean2.jpg
    90.4 KB · Views: 272
  • Korean3.jpg
    Korean3.jpg
    49.7 KB · Views: 269
Last edited:
Kjempefine bilder til og være debuten din dette, er mer enn godkjent fra min side hvertfall.
Hvilket utstyr er det du bruker?

En gammel Canon EOS 400D med EF 70-200mm f/2.8L IS USM.. Trenger en oppgradering av kamerahuset... ;)

Hehe, tror nok det kan være en liten ide. Bare husk at det er ikke utstyret, men fotografen som tar bra bilder da;)

Kamerahus? Sjekk ut Canon`s 7D. Bruker den selv og er strålende fornøyd. Flotte bilder du leverer.

Re: Vollen 14.05.11

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :D

Ang. kamerahus: Har titta på 7D, men jeg er mere keen på 5D MKII eller MKIII når den kommer..;) Men det står på penger da... Men uansett så må jeg nok oppgradere snart for 400D`en har sine begrensninger merker jeg...

Re: Vollen 14.05.11

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! :D

Ang. kamerahus: Har titta på 7D, men jeg er mere keen på 5D MKII eller MKIII når den kommer..;) Men det står på penger da... Men uansett så må jeg nok oppgradere snart for 400D`en har sine begrensninger merker jeg...

HEHE har selv 7D kan bare si at den løper om hjørner med 5DmkII hva angår hastighet på autofokusen, 5D mkIII, må du nok vente en stund på ett av Canon sine lager i Japan ble ramt under jordskjelvet, 5D mkIII kommer tidligst mars 2012 og den forskjel som skulle bli på V2 og V3 er at videoopptaks delen blir fjernet fra V3, mot at den får 21.1 MP, ingenting er jo sikkert ennå, dette er bare rykter ennå, nu vet jeg ikke hva bruk du har med dine kameraer, men 7D er ett bedre kamera hvis du skal bruke det til sport/spotting, der er 5DmkII altså dårligere, bilde kvaliteten på begge kameraer er helt suveren, altså avhenger alt av hva du skal ta bilder av, men snakker vi sport,natur og emner som flyspotting, er 7D det beste fra Canon, og når du har linse av god kvalitet, fortsetter man selfølgelig med Canon, hvis du er på Vollen en dag og vi møtes skal jeg gjerne vise deg 7D sine muligheter, da dette er ett knallbra kamera.

MVH Torben Iversen :cool:

He ja jeg vet ikke jeg.. :p Har ikke vært borti hverken 7D eller 5D, men er selvfølgelig interessert i å fikle litt på 7D'en din hvis muligheten byr seg..:D

Jeg driver mest med portrett og sportsfotografering, samt at jeg tar bilder for lokalavisa (Romerikes Blad:)... Dette med fly er noe jeg fikk for meg i forrige uke :p hehe...

Men uansett så har jeg ikke råd til noe akkurat nå, så får bare gjøre det beste ut av det med 400'n :(

Christian

Back