K krølle ScanFlyer Crusty 27 Jun 2007 #1 på Sola nå, fly for rc med en -146 Hvoprfor la jeg kamera hjemme
Lennart ScanFlyer Rusty 27 Jun 2007 #2 og eg fikk sms i det den tok av, genialt , eller eg burde heller si synd at den ikke sto på skjermen min. Tusen takk til han som sendte sms, fortsett med det. edit: rettet opp i mitt ordvalg
og eg fikk sms i det den tok av, genialt , eller eg burde heller si synd at den ikke sto på skjermen min. Tusen takk til han som sendte sms, fortsett med det. edit: rettet opp i mitt ordvalg
Lennart ScanFlyer Rusty 27 Jun 2007 #4 Originally posted by krølle kommer tilbake som rc711 kl 2055 Click to expand... Flyr for Atlantic, javel, nå ser eg det
Originally posted by krølle kommer tilbake som rc711 kl 2055 Click to expand... Flyr for Atlantic, javel, nå ser eg det
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 27 Jun 2007 #5 Og nå har den nettopp vært på besøk her hos oss....Den Avro'en er MEGET pen i VLM's paint scheme! For interesserte så dro den til Molde, og kommer tilbake til OSL igjem kl. 1930 i kveld, park 11
Og nå har den nettopp vært på besøk her hos oss....Den Avro'en er MEGET pen i VLM's paint scheme! For interesserte så dro den til Molde, og kommer tilbake til OSL igjem kl. 1930 i kveld, park 11
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 27 Jun 2007 #6 eller unnskyld, en BAe 146-300..... Ifølge airfleets.net den eneste maskinen de har av denne typen også...ser de leaser den fra Flightline.....
eller unnskyld, en BAe 146-300..... Ifølge airfleets.net den eneste maskinen de har av denne typen også...ser de leaser den fra Flightline.....
C Cloudcruiser ScanFlyer Silver 27 Jun 2007 #7 Originally posted by ENGM RAMP Og nå har den nettopp vært på besøk her hos oss....Den Avro'en er MEGET pen i VLM's paint scheme! For interesserte så dro den til Molde, og kommer tilbake til OSL igjem kl. 1930 i kveld, park 11 Click to expand... Letter den fra RWY25 skal jeg få knipset et bilde av det!
Originally posted by ENGM RAMP Og nå har den nettopp vært på besøk her hos oss....Den Avro'en er MEGET pen i VLM's paint scheme! For interesserte så dro den til Molde, og kommer tilbake til OSL igjem kl. 1930 i kveld, park 11 Click to expand... Letter den fra RWY25 skal jeg få knipset et bilde av det!
C Cloudcruiser ScanFlyer Silver 27 Jun 2007 #8 Originally posted by andeik Originally posted by ENGM RAMP Og nå har den nettopp vært på besøk her hos oss....Den Avro'en er MEGET pen i VLM's paint scheme! For interesserte så dro den til Molde, og kommer tilbake til OSL igjem kl. 1930 i kveld, park 11 Click to expand... Letter den fra RWY25 skal jeg få knipset et bilde av det! Click to expand... Da fløy den nettopp forbi stuevinduet - og gjett hvem sitt kamera som var tom for batteri. Det var iallefall en helblå Avro!
Originally posted by andeik Originally posted by ENGM RAMP Og nå har den nettopp vært på besøk her hos oss....Den Avro'en er MEGET pen i VLM's paint scheme! For interesserte så dro den til Molde, og kommer tilbake til OSL igjem kl. 1930 i kveld, park 11 Click to expand... Letter den fra RWY25 skal jeg få knipset et bilde av det! Click to expand... Da fløy den nettopp forbi stuevinduet - og gjett hvem sitt kamera som var tom for batteri. Det var iallefall en helblå Avro!
C172 ScanFlyer Gold 27 Jun 2007 #9 Jobbet på DY maskinen som sto parkert ved siden av VLM maskinen. En nydelig maskin var det! Har ikke så ofte kamera med.
Jobbet på DY maskinen som sto parkert ved siden av VLM maskinen. En nydelig maskin var det! Har ikke så ofte kamera med.
N nikkelars Newcomer 28 Jun 2007 #10 Noen fikk foreviget flyet ser det ut som. Jeg fant et bilde av det på dette forumet. http://www.molde-airport.com/forum/showthread.php?tid=50
Noen fikk foreviget flyet ser det ut som. Jeg fant et bilde av det på dette forumet. http://www.molde-airport.com/forum/showthread.php?tid=50