Virgin Express vil fly på OSL

Trety

ScanFlyer Rusty
Virgin Express vil fly på OSL

http://pub.tv2.no/nettavisen/reiseliv/article453720.ece

Re: Virgin Express vil fly på OSL

Har vi ikke hørt det før?

Hvad kilde mon HSMAI har?

Og ønsker Virgin at beflyve en destination i konkurrence med SN Brussels?

hm, da blir det folksomt ned til BRU også...

Trodde ikke det var trafikk grunlag for det. BUSK og SN har ett par daglige fra før av, og SN bruker ikke akkurat verdens største fly der

Har Virgin slippet en pressemelding på dette her?

Vet ikke hvordan det er med SAS men SN blir ikke rike på denne rute. Hvis det virkelig er sånn at Virgin har tenkt seg hitt er det vel fordi de tar over ruten for SN???
Jeg ser ikke noe annen grunn til å starte en slik rute. Men som andre påpeker, dette har vi hørt før.

Sikkert Virgin code-share på SN flyvninger, således at man kan købe en gennemgående billet fra Oslo til det øvrige Europa via BRU med Virgin.

Hmm. Dette virker ikke veldig sannsynelig. Men jeg har hørt rykter om at SN Brussel vurderer Bergen...

HSMAI har ikke oppgitt noen kilde og meldingen ligner på den som kom forrige gang, og det er vel lenge siden de fløy til Stockholm og København som nettavisen nevner.

Ja, det skulle ikke forundre meg om det er en gammel pressemelding som er funnet fram. Det er jo meget rart om Virgin går inn på OSL, uten at SN Brussels trekker seg ut.

Det var det jeg mente også. Så med andre ord er det mest logiske at Virgin Express overtar for SN, hvis Virgin Express virkelig skulle begynne å fly til OSL. Det hadde vært interessant å vite om Virgin E. har lavere kostnader en SN for det gjør selvfølgelig et bytte mer interessant.

Hilsen,
Laurenz

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=193142&cat=66

Det var snakk om at SN skulle begynne å fly på TRF, men dette var før 9/11. Kanskje noe slikt kan skje nå?

Originally posted by HMWK
Det var snakk om at SN skulle begynne å fly på TRF, men dette var før 9/11. Kanskje noe slikt kan skje nå?
Før 9/11? 9. november eller 9. september?

Originally posted by LN-KOG
Originally posted by HMWK
Før 9/11? 9. november eller 9. september?

11/9-2001 selvsagt.

Back