A A-380 ScanFlyer Silver 9 May 2009 #1 Noen som har erfaring med Virgin Atlantic? Underholdning, mat, gratis drikke (alkohol), frequent flyer program o.l?
Noen som har erfaring med Virgin Atlantic? Underholdning, mat, gratis drikke (alkohol), frequent flyer program o.l?
storg ScanFlyer Gold Medlem 9 May 2009 #2 Har ikke flydd med de, men det sies vel at Upper Class er meget bra og at økonomi er like dårlig som resten av gjengen.
Har ikke flydd med de, men det sies vel at Upper Class er meget bra og at økonomi er like dårlig som resten av gjengen.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 9 May 2009 #3 Du finner tripreports både på Flyertalk og airliners. Prøv å google på tripreport Virgin atlantic så finner du sikker noe brukbart! BF:cool2
Du finner tripreports både på Flyertalk og airliners. Prøv å google på tripreport Virgin atlantic så finner du sikker noe brukbart! BF:cool2
Concorde BA Concorde Sep 1998 10 May 2009 #4 Har flydd med de flere ganger og jeg er imponert over upper class. Ellers et helt herlig selskap jeg gjerne flyr mye med i fremtiden.
Har flydd med de flere ganger og jeg er imponert over upper class. Ellers et helt herlig selskap jeg gjerne flyr mye med i fremtiden.