• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Virgin Atlantic blir med i Skyteam

Re: Virgin blir med i Skyteam

Genialt! Kombinert med WF til LHR så åpner det en del nye muligheter.

Har noen sagt de er?

Har selskaber som fx Emirates. AirSerbia. Etihad. Nogle kinesere. og flere udtalt, flere gange i forbindelse med at disse selskaber IKKE selv vil med i alliancerne da det giver mere frihed at kan samarbejde med hvem man SELV ønsker at samarbejde med, fremfor alliancesamarbejder.

Da er det bare kjipt at de vel ikke samarbeider med ba osl-lhr. De selger connections med sk, men da er det transfer t2-t3.

BA er oneworld og bitre fiender .. hvorfor i all verden skulle de feede erkekonkurrenten?
Men de har interline agreement, så de bruker dem nok ved IRR.

BA er oneworld og bitre fiender .. hvorfor i all verden skulle de feede erkekonkurrenten?
Men de har interline agreement, så de bruker dem nok ved IRR.

Minnes at jeg en gang hørte Virgin blant connecting flights som ble lest opp på PA en gang jeg fløy BA OSL-LHR

Minnes at jeg en gang hørte Virgin blant connecting flights som ble lest opp på PA en gang jeg fløy BA OSL-LHR

De har interlineavtale, så de tilbys av reisebyråer ihvertfall. De har ingen restriksjoner.

Back