Nevnt i PAS18 tråden, men fortjener en egen tråd om emnet:
Virgin Atlantic har bestilt 14 A330-900 maskiner, som skal erstatte deres 4 A330-200 og 8 A330-300 maskiner, så en vekst på 2. I tillegg har de 6 opsjoner. 8 av flyene er nye ordre hos Airbus, mens 6 er fly som leases fra ALC og allerede i Airbus ordrebøker
Det som er litt interessant er at Virgin sin fremtidige flåte da er bygget opp rundt A350-1000, 787-9 og A330-900, tre fly som delvis konkurrerer mot hverandre. En av flere grunner til valget av A330-900 er for at storeier Delta også har disse
https://twitter.com/VirginAtlantic?...rds.net/thread/2489/airbus-orders-2019?page=9
Virgin Atlantic har bestilt 14 A330-900 maskiner, som skal erstatte deres 4 A330-200 og 8 A330-300 maskiner, så en vekst på 2. I tillegg har de 6 opsjoner. 8 av flyene er nye ordre hos Airbus, mens 6 er fly som leases fra ALC og allerede i Airbus ordrebøker
Det som er litt interessant er at Virgin sin fremtidige flåte da er bygget opp rundt A350-1000, 787-9 og A330-900, tre fly som delvis konkurrerer mot hverandre. En av flere grunner til valget av A330-900 er for at storeier Delta også har disse
https://twitter.com/VirginAtlantic?...rds.net/thread/2489/airbus-orders-2019?page=9
Last edited: