oddi ScanFlyer Silver 16 Nov 2009 #1 Ny modell direkte fra LGW og det ble en Virgin Atlantic B747 i skala 1:250 og her kommer 2 bilder.
Iberworld ScanFlyer Blue 16 Nov 2009 #3 Flott modell! Men du har montert den feil Stativet er feil vei
BU767 På Norske Vinger 17 Nov 2009 #6 OK og fin modell det ja, men må jo si at cockpit vinduene 'myser' alt for mye.
E Egenes ScanFlyer Gold 17 Nov 2009 #7 BU767 said: OK og fin modell det ja, men må jo si at cockpit vinduene 'myser' alt for mye. Click to expand... Og det er en feil på halen.. De gamle fargene er finere :lol:
BU767 said: OK og fin modell det ja, men må jo si at cockpit vinduene 'myser' alt for mye. Click to expand... Og det er en feil på halen.. De gamle fargene er finere :lol:
svgspotter ScanFlyer Gold 17 Nov 2009 #8 LN-A330 said: Og det er en feil på halen.. De gamle fargene er finere :lol: Click to expand... Ser ingen feil! :8: disse fargene er jo nydelige! flott å få litt fri fra de vite flyene!
LN-A330 said: Og det er en feil på halen.. De gamle fargene er finere :lol: Click to expand... Ser ingen feil! :8: disse fargene er jo nydelige! flott å få litt fri fra de vite flyene!
svgspotter ScanFlyer Gold 17 Nov 2009 #10 LN-A330 said: Å dra en spøk er veldig vanskelig over nettet. Click to expand... Sorry jeg tok den ikke!
LN-A330 said: Å dra en spøk er veldig vanskelig over nettet. Click to expand... Sorry jeg tok den ikke!
E Egenes ScanFlyer Gold 17 Nov 2009 #11 Nei, det var ikke kritikk rettet mot deg. Men heller mot internett :lol: Flott modell, men jeg syns alt forran vingen så noget rart ut!
Nei, det var ikke kritikk rettet mot deg. Men heller mot internett :lol: Flott modell, men jeg syns alt forran vingen så noget rart ut!
L LN-CMN ScanFlyer Silver 17 Nov 2009 #12 Holdt på å kjøpe den på Heathrow, men ble en B787 fra BA isteden for.. Angrer i etterkant
svgspotter ScanFlyer Gold 17 Nov 2009 #13 LN-CMN said: Holdt på å kjøpe den på Heathrow, men ble en B787 fra BA isteden for.. Angrer i etterkant Click to expand... Hvorfor angret du? (back to topic after answer)
LN-CMN said: Holdt på å kjøpe den på Heathrow, men ble en B787 fra BA isteden for.. Angrer i etterkant Click to expand... Hvorfor angret du? (back to topic after answer)
L LN-CMN ScanFlyer Silver 18 Nov 2009 #14 Vet ikke, kunne jo vært greit å ha den i samlinga ^^ Men uansett, har ikke mer plass Men 3-4 nye modeller venter meg snart
Vet ikke, kunne jo vært greit å ha den i samlinga ^^ Men uansett, har ikke mer plass Men 3-4 nye modeller venter meg snart