TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 12 May 2012 #1 Ett par bilder fra Kjevik idag. Det var to +en F-16 som drev å lekte seg over plassen. Morro å se på
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 12 May 2012 #2 Tøffe bilder. Jeg vil ha mer ihvertfall, fortsett meg slike bildet sier ikke nei så fortsett. Du får full pott fra meg, takker så mye for titten,
Tøffe bilder. Jeg vil ha mer ihvertfall, fortsett meg slike bildet sier ikke nei så fortsett. Du får full pott fra meg, takker så mye for titten,
jameson82 Flysitter 12 May 2012 #3 DuVerden.. De fleste superlativer ble brukt i annen tråd her men jaggu fortjener disse bildene en god posjon også. Helt nydelig Last edited: 12 May 2012
DuVerden.. De fleste superlativer ble brukt i annen tråd her men jaggu fortjener disse bildene en god posjon også. Helt nydelig
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 12 May 2012 #4 Jasså, du har beveget kroppen ned til KRS? Det var uten tvil ingen bomtur. Sitter på nattvakt, ser på bildene og smiler for meg selv. Makan til bilder, helt for jæ*** og ikke kunne være der selv.
Jasså, du har beveget kroppen ned til KRS? Det var uten tvil ingen bomtur. Sitter på nattvakt, ser på bildene og smiler for meg selv. Makan til bilder, helt for jæ*** og ikke kunne være der selv.
viking1965 ScanFlyer Silver 12 May 2012 #8 Liten tvil om hvor man burde vært i helga:headbang Flott serie
ThePlanespotter1 ScanFlyer Silver 13 May 2012 #10 Kule bilder! Så de sperret ikke av der ved fotballbanen alikevel?