• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Vipers over Kjevik

TigerBlack

ScanFlyer ettellerannet..
Ett par bilder fra Kjevik idag. Det var to +en F-16 som drev å lekte seg over plassen. Morro å se på :)

IMG_6972.jpg

IMG_6937.jpg

IMG_6979.jpg

IMG_7033.jpg

IMG_7139.jpg

IMG_7146.jpg

IMG_7175.jpg

IMG_7187.jpg

IMG_7204.jpg

IMG_7269.jpg

IMG_7316.jpg

IMG_7319.jpg

IMG_7372.jpg

IMG_7399.jpg

Tøffe bilder. Jeg vil ha mer ihvertfall, fortsett meg slike bildet sier ikke nei så fortsett. Du får full pott fra meg, takker så mye for titten, ;)

DuVerden.. De fleste superlativer ble brukt i annen tråd her men jaggu fortjener disse bildene en god posjon også. Helt nydelig

Last edited:
Jasså, du har beveget kroppen ned til KRS? Det var uten tvil ingen bomtur. Sitter på nattvakt, ser på bildene og smiler for meg selv. Makan til bilder, helt for jæ*** og ikke kunne være der selv.

Back