Veðurstofa Íslands (Meteorologisk institutt) har sendt ut en rød advarsel på grunn av dårlig vær i hovedstadsområdet. Varslene trer i kraft klokken 19 i kveld.
[Veðurstofa Íslands hefur gefið út rauða viðvörun vegna óveðurs á höfuðborgarsvæðinu. Viðvaranirnar taka gildi klukkan 19 í kvöld.]
Fly fremskyndet eller kansellert
[Flugi flýtt eða aflýst]
Været påvirker også internasjonale flyvninger, men ikke Play Air-flyvninger i det minste så langt. Icelandair har fremskyndet sine ettermiddagsflyvninger med en time til USA og London og kansellert til Toronto. Noen flyvninger fra utenlandske flyselskaper er kansellert.
[Veðrið hefur einnig áhrif á millilandaflug, þó ekki á flugferðir Play Air að minnsta kosti enn sem komið er. Icelandair hefur flýtt síðdegisflugi um klukkustund til Bandaríkjanna og London og aflýst ferð til Toronto. Sumar ferðir erlendra flugfélaga hafa verið felldar niður.]
Dårlig vær på Færøyene så kveldens CPH-FAE med Atlantic Airways havnet på BGO
SK7xxx er charter.Noen som vet hva som skjedde med SK4141 - TRD-BGO. Ser ut som den returnerte til Værnes kort tid etter avgang.
SAS har noen kansellerte avganger OSL-SVG i morgentimene. Men ser de har en SK7525 inbound OSL-SVG akkurat nå. Hva slags flight er dette? Ekstraflighter hadde vel gått som SK6***?
Noen som vet hva som skjedde med SK4141 - TRD-BGO. Ser ut som den returnerte til Værnes kort tid etter avgang.
SAS har noen kansellerte avganger OSL-SVG i morgentimene. Men ser de har en SK7525 inbound OSL-SVG akkurat nå. Hva slags flight er dette? Ekstraflighter hadde vel gått som SK6***?
SK7xxx er charter.
SK6xxx er som du sier ekstraflighter.
Ser ut som DAT sliter med å komme seg ned på Stord nå i dag
Ned kommer de nok….Ser ut som DAT sliter med å komme seg ned på Stord nå i dag
Ned kommer de nok….
SK899 ARN-BGO divertet også igår pga at de ikke kunne fly CAT2 på BGO.
Det var SAS Connect…
SK899 ARN-BGO divertet også igår pga at de ikke kunne fly CAT2 på BGO.
Det var SAS Connect…
CATII på BGO i går formiddag? Det var da ikke noe behov for det så vidt jeg fikk med meg! Jeg satt på en brakkerigg 1km unna i hele går, og der var det i hvert fall ikke CATII forhold.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.