De har satt opp feltsenger i terminalen i Bodø i natt
Det stemmer.Som minst en annen her opplevde så har SAS satt opp et ekstra fly for å få ryddet opp i passasjerer som er på feil sted til feil tid. SK6300 er underveis ALF-TOS-BOO-OSL
Satte selv i Plus på denne maskinen, og la merke til det samme... Hørte kabinbesetningen frustrert snakke om at pax hadde fått beskjed om det ved gate. I og med at man rett før boarding i Bodø fikk beskjed om å sjekke boardingkort for eventuelt nytt sete tror jeg det ikke var planlagt.Det stemmer.
Jeg tok turen på SK6300 i går. Flyet kom tom til Alta og fløy videre til Tromsø ca halvfull. Etter de aller fleste hadde gått av i TOS så fylte man opp flyet igjen, ca 75 prosent belegg til BOO. Her var det ca halvparten som gikk av.
Ut fra BOO var vi helt 100 prosent fulle. Inkl 2 på klapp så vidt jeg kunne se. Besetningen gav opp å holde orden på seteplasseringen ut fra BOO, så bare gav folk instruks om å sette seg i et ledig sete. Var en del som uvitende oppgraderte seg selv til Plus
Selv om det var kaos så var stemningen god ombord, og folk var glade for å komme seg hjem til helga.
Flytid ALF - OSL ble på drøye 4 timer.
Ryddig gjort av SAS å sende en maskin å ta med seg strandede pax sørover før helga
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Snøvær i Amsterdam i dag, så en rekke kanselleringer og forsinkelser. Ser 1 KLM rotasjon til OSL er kansellert til nå
– Fire timer har våre folk stått i kø for å booke om billetter. Og vi har fått beskjed om at vi kan booke om til et fly som går tirsdag morgen.
Siden det kom nesten 1 cm med sne valgte visst personalet til sas på DUS å bare stikke av. Alle andre selskaper så ut til å gi assistanse, men de som fløy SAS fikk ikke engang beskjed om at de måtte klare seg selv. Support på telefon visste ingenting og henviste bare til det fraværende bakkepersonalet.
SAS handlingen på DUS er noe av det dårligste man kan få selv UTEN 1 cm snø. Har sjeldent opplevd surere og mer giddesløst check-in personal. DUS var super å reise fra for noen år siden, men nå er det blitt helt krise.